Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenDie ombouw moet toch ook wel wa geld gekost hebben als hem 2x is veranderd?
Zal zo rond de 3000 € zijn denk ik
Comment
-
Bumper: 250€?! Mijn S-line bumper kostte gespoten en geplaatst om en bij de 1000€ (bij Audi zelf wel...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenBumper: 250€?! Mijn S-line bumper kostte gespoten en geplaatst om en bij de 1000€ (bij Audi zelf wel...)
Voor 500 € moet je normaal toekomen voor een bumper + spuiten . Monteren kan je zelf redelijk gemakkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDeze mag weg!!
Misschien wel iets voor mijn vader
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWeet niet waar je dit gehaald hebt want ik vrees dat BBS op en top Duits is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk zit met een vraagje:
2 collega's hebben een A4 break 2.0 TDI (B7). De één heeft 2 uitlaten aan de achterzijde (links), de andere heeft een uitlaat links, en een uitlaat rechts (a la A6). Wat is het verschil tussen beide. Ik was aan het twijfelen tussen quattro en niet. Ben ni zeker
Uitlaat links en rechts:
Uitlaat links:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenBeetje laat maar de 2 uitlaten zijn vanaf 170pk volgens mij met of zonder quattro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZe hebben allebei 2 uitlaten.
Comment
-
Zoek u ergens de "afmetingen" van de vorige TT. Die pagina's die meestal op een van de laatste pagina van de catalogus staan. Meet het met een latje en reken het volgens de schaal.
Comment
Comment