Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZoek u ergens de "afmetingen" van de vorige TT. Die pagina's die meestal op een van de laatste pagina van de catalogus staan. Meet het met een latje en reken het volgens de schaal.
Thx, mijn idee ook eerst
Waar kan ik ergens die afmetingen vinden? Zal google eens uitkammen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenThx, mijn idee ook eerst
Waar kan ik ergens die afmetingen vinden? Zal google eens uitkammen...
Misschien eens vragen op:
Europas größte Auto- und Motor Community! DAS Forum für technische Probleme, Tuning und Fragen zum Auto oder Motorrad.
forums.fourtitude.com --> Audi --> cars --> TT
een of ander Audiforum
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk heb al wat gezocht, maar... Blijkbaar niet zo gemakkelijk als ik dacht.
Misschien eens vragen op:
www.motor-talk.de
forums.fourtitude.com --> Audi --> cars --> TT
een of ander Audiforum
Blijkbaar krijg je er een fiets in zonder het voorwiel. Maar dat is dan met de zetels plat
Ik vrees dat je van zen leven nooit een fiets, al is het zonder wielen, in een Roadster krijgt
Comment
-
http://www.carfolio.com voor specs van vanalles van auto's. Maar een koersfiets in een TT, veel plaats zul je niet over hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichtenhttp://www.carfolio.com voor specs van vanalles van auto's. Maar een koersfiets in een TT, veel plaats zul je niet over hebben!
Thx! Die kende ik al
Btw, hoe kan je uiterlijk zien aan een TT 1.8t 132kW of het een quattro is of een FWD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenThx! Die kende ik al
Btw, hoe kan je uiterlijk zien aan een TT 1.8t 132kW of het een quattro is of een FWD?
1 uitlaat links = FWD
Denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtende 2 uitlaten links en rechts = quattro
1 uitlaat links = FWD
Denk ik
links en rechts = 225pk
1 links = 180pk
En die 180 heb je dan in FWD en quattro... Ik heb gemerkt dat sommige een spoiler hebben en sommige niet, is het dat mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZorg zeker dat je één met spoiler hebt. Zonder is de wegligging een stuk minder!
Differences between the quattro and FWD model
Visually, the TT quattro is identical to the FWD model. The only visual differences are the 'quattro' badges on the front grille, rear deck and on the dash trim above the glove box.
The quattro system for the TT is somewhat unique to the TT. This quattro system incorporates an electro-hydraulically controlled torque distribution system called the Haldex system. According to Audi, this has the same advantages as previous TORSEN quattro systems, but is more compact and is ideal for the TT's transverse engine layout. This system is also used in the European Audi A3/S3 quattro and is also part of VWs 4-motion system. All other Audi models will continue to use the existing TORSEN quattro system. The rear suspension on the quattro model is also different than the FWD model and includes combined trailing and double lateral control arms. Audi mentions that this is a space-saving design with the springs and shock absorbers mounted separately, and with the shocks mounted at an angle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenIk zit met een vraagje:
2 collega's hebben een A4 break 2.0 TDI (B7). De één heeft 2 uitlaten aan de achterzijde (links), de andere heeft een uitlaat links, en een uitlaat rechts (a la A6). Wat is het verschil tussen beide. Ik was aan het twijfelen tussen quattro en niet. Ben ni zeker
Uitlaat links en rechts:
Uitlaat links:
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende ene heeft quattro idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZorg zeker dat je één met spoiler hebt. Zonder is de wegligging een stuk minder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenHmm ik dacht:
links en rechts = 225pk
1 links = 180pk
En die 180 heb je dan in FWD en quattro... Ik heb gemerkt dat sommige een spoiler hebben en sommige niet, is het dat mss?
net als de tfsi's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenquattro(ook de lichtste versie, 140pk denk ik) heeft altijd L-R uitlaat
net als de tfsi's
Comment
-
Comment
Comment