Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Impressive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Zoek u ergens de "afmetingen" van de vorige TT. Die pagina's die meestal op een van de laatste pagina van de catalogus staan. Meet het met een latje en reken het volgens de schaal.

Thx, mijn idee ook eerst
        Waar kan ik ergens die afmetingen vinden? Zal google eens uitkammen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          Thx, mijn idee ook eerst
          Waar kan ik ergens die afmetingen vinden? Zal google eens uitkammen...
          Ik heb al wat gezocht, maar... Blijkbaar niet zo gemakkelijk als ik dacht.

Misschien eens vragen op:
          Europas größte Auto- und Motor Community! DAS Forum für technische Probleme, Tuning und Fragen zum Auto oder Motorrad.

forums.fourtitude.com --> Audi --> cars --> TT
          een of ander Audiforum
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Impressive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Ik heb al wat gezocht, maar... Blijkbaar niet zo gemakkelijk als ik dacht.

Misschien eens vragen op:
              www.motor-talk.de
              forums.fourtitude.com --> Audi --> cars --> TT
              een of ander Audiforum
              Idd... Ondertussen heb ik op die site die je doorgaf toch al wat dingen gevonden, thx!
              Blijkbaar krijg je er een fiets in zonder het voorwiel. Maar dat is dan met de zetels plat

Ik vrees dat je van zen leven nooit een fiets, al is het zonder wielen, in een Roadster krijgt

Comment

• http://www.carfolio.com voor specs van vanalles van auto's. Maar een koersfiets in een TT, veel plaats zul je niet over hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                  http://www.carfolio.com voor specs van vanalles van auto's. Maar een koersfiets in een TT, veel plaats zul je niet over hebben!

Thx! Die kende ik al

Btw, hoe kan je uiterlijk zien aan een TT 1.8t 132kW of het een quattro is of een FWD?

Comment

Thx! Die kende ik al

Btw, hoe kan je uiterlijk zien aan een TT 1.8t 132kW of het een quattro is of een FWD?
                    de 2 uitlaten links en rechts = quattro
                    1 uitlaat links = FWD

Denk ik

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      de 2 uitlaten links en rechts = quattro
                      1 uitlaat links = FWD

Denk ik
                      Hmm ik dacht:

links en rechts = 225pk
                      1 links = 180pk

En die 180 heb je dan in FWD en quattro... Ik heb gemerkt dat sommige een spoiler hebben en sommige niet, is het dat mss?

Comment

• Zorg zeker dat je één met spoiler hebt. Zonder is de wegligging een stuk minder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Zorg zeker dat je één met spoiler hebt. Zonder is de wegligging een stuk minder!
                          Thx voor de tip

Differences between the quattro and FWD model
                          Visually, the TT quattro is identical to the FWD model. The only visual differences are the 'quattro' badges on the front grille, rear deck and on the dash trim above the glove box.
                          The quattro system for the TT is somewhat unique to the TT. This quattro system incorporates an electro-hydraulically controlled torque distribution system called the Haldex system. According to Audi, this has the same advantages as previous TORSEN quattro systems, but is more compact and is ideal for the TT's transverse engine layout. This system is also used in the European Audi A3/S3 quattro and is also part of VWs 4-motion system. All other Audi models will continue to use the existing TORSEN quattro system. The rear suspension on the quattro model is also different than the FWD model and includes combined trailing and double lateral control arms. Audi mentions that this is a space-saving design with the springs and shock absorbers mounted separately, and with the shocks mounted at an angle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                            Ik zit met een vraagje:

2 collega's hebben een A4 break 2.0 TDI (B7). De één heeft 2 uitlaten aan de achterzijde (links), de andere heeft een uitlaat links, en een uitlaat rechts (a la A6). Wat is het verschil tussen beide. Ik was aan het twijfelen tussen quattro en niet. Ben ni zeker

Uitlaat links en rechts:

Uitlaat links:
                            Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            de ene heeft quattro idd.
                            Audi logica

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Zorg zeker dat je één met spoiler hebt. Zonder is de wegligging een stuk minder!

Comment

Hmm ik dacht:

links en rechts = 225pk
                                1 links = 180pk

En die 180 heb je dan in FWD en quattro... Ik heb gemerkt dat sommige een spoiler hebben en sommige niet, is het dat mss?
                                quattro(ook de lichtste versie, 140pk denk ik) heeft altijd L-R uitlaat
                                net als de tfsi's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  quattro(ook de lichtste versie, 140pk denk ik) heeft altijd L-R uitlaat
                                  net als de tfsi's
                                  Hoeft geen quattro te zijn mijn A4 2.7tdi (190pk) is geen Quattro en heeft uitlaat langs beide zijden.

Comment

• Hier is em dan!

2.0 TDIe - 136PK

Comment

• Proficiat, Calli!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                        Proficiat, Calli!
                                        Merci merci!

Comment

• Zou deze trager zijn dan je vorige? Ik veronderstel van wel, omdat het gewicht waarschijnlijk wel wat hoger ligt.

Comment

Working...
                                          X