Da's eigelijk met de meeste Audi's, S-line maakt ze meteen een pak knapper.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDas nog eens een knappe A4
Ongelofelijk verschil een knappe aankleding kan maken, zo'n kale A4 (zoals je ze meestal ziet) is echt saai, maar zo'n S-line is verschrikkelijk knap
(en niet de S-line uitvoering, voor alle duidelijkheid?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDa's eigelijk met de meeste Audi's, S-line maakt ze meteen een pak knapper.
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDat is toch het S-line exterieurpakket é?
(en niet de S-line uitvoering, voor alle duidelijkheid?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenInderdaad, al is dat vooral de laatste jaren imo, een B5 en B6 hadden minder nodig vond ik (S-line bestond niet bij de B5 I know, maar zelfs een simpele B5 was minder saai imo), idem voor de A6, zo'n C5 was met kleine wieltjes ook al knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk doelde hoofdzakelijk op de huidige A3, B6/B7 en de C6, de vorige modellen hadden dat absoluut niet nodig.
Ik vind dat de huidige Audi's wat karakter verloren zijn, maar ik kan niet uitleggen waarom. Een mooi aangeklede B8 of C6 is prachtig en toch missen ze iets tegenover hun voorgangers. Tot over een jaar ofzo was ik dan ook zot van Audi maar dat is nu serieus geminderd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWat zijn zoal de verschillen tussen een gewone A4 en een A4 S-line?
Ik heb op de site van Audi eens gaan zien, maar daar wordt niet expliciet gezegd wat een S-line pakket allemaal net inhoudt.
- S-line exterieurpakket (diffusor, zijschorten, aangepaste voorbumper)
- Sportonderstel
- S-line interieur (instaplijsten, sportstuur, sportzetels met leer/alcantara combi)
Dat is het zowat denk ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philip3600 Bekijk BerichtenEen volledige S-line is ongeveer gelijk met een M sportpakket bij BMW dus:
- S-line exterieurpakker (diffusor, zijschorten, aangepaste voorbumper)
- Sportonderstel
- S-line interieur (instaplijsten, sportstuur, sportzetels met leer/alcantara combi)
Hoeveel procent korting krijg je doorgaans bij Audi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOké bedankt!
Hoeveel procent korting krijg je doorgaans bij Audi?
Meestal komen ze heel trots melden dat je de fleet korting krijgt (+/- 7%) waarvoor je normaal als particulier niet in aanmerking komt. Pas ook op voor de gekende trucjes zoals je de opties apart aansmeren terwijl deze ook in een goedkoper pakket zitten.
Maximum waar ik weet van heb is iemand die particulier 12% kreeg op een zeer dik uitgeruste A4 3.0 tdi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philip3600 Bekijk BerichtenEen volledige S-line is ongeveer gelijk met een M sportpakket bij BMW dus:
- S-line exterieurpakker (diffusor, zijschorten, aangepaste voorbumper)
- Sportonderstel
Exterieurpakket is als ik het goed heb, een optie op een S-line uitvoering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philip3600 Bekijk BerichtenHet probleem bij meeste Audi garages is dat ze willen uitstralen dat het bij hen zo goed gaat en dat ze geen monsterkortingen geven zoals je ziet bij de andere merken.
Meestal komen ze heel trots melden dat je de fleet korting krijgt (+/- 7%) waarvoor je normaal als particulier niet in aanmerking komt. Pas ook op voor de gekende trucjes zoals je de opties apart aansmeren terwijl deze ook in een goedkoper pakket zitten.
Maximum waar ik weet van heb is iemand die particulier 12% kreeg op een zeer dik uitgeruste A4 3.0 tdi.
Nog iets anders.
Als ik de A4 Avant S-line in de carconfigurator selecteer dan kan ik bij 'uitrusting' nog voor een 'Pack Sport Design S line' van 1.754,5 euro kiezen.
Volgens de info zijn dat volgende extra's:
Ik was echter van het gedacht dat al die extra's al standaard in de 'S-line' zaten, maar dat is dus blijkbaar niet zo volgens de configurator. Of is die configurator mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOké bedankt voor de info.
Nog iets anders.
Als ik de A4 Avant S-line in de carconfigurator selecteer dan kan ik bij 'uitrusting' nog voor een 'Pack Sport Design S line' van 1.754,5 euro kiezen.
Volgens de info zijn dat volgende extra's:
Ik was echter van het gedacht dat al die extra's al standaard in de 'S-line' zaten, maar dat is dus blijkbaar niet zo volgens de configurator. Of is die configurator mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe configurator is juist. S line en S line exterieur (Pack Sport Design S line) staan los van elkaar. Er zijn wel enkele zaken die elkaar overlappen. Bij S line exterieur ligt de focus vooral op de andere bumpers, zijschorten, die grijze lamel onder de voorbumper, ..
Comment
Comment