Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onze denkwijze is dat het eruit ziet als een performante benzine (RS accenten en dergelijke) maar dat het eigenlijk een performante traktor is. Hoort niet.
Ik heb het al eens eerder gevraagd maar toen kwam er geen reactie op m'n vraag.
De 2.8 V6 FSI is zowel ter beschikking in de A6 als in de A8. In de A6 is die wel combineerbaar met de tiptronic en bijhorende quattro, in de A8 valt deze motorisatie enkel te combineren met de CVT. Reden?
Ben je zeker?
Ik dacht altijd dat Multitronic en Quattro niet mogelijk was.
Edit zegt :
Voor de lichtere motoren is de A8 beschikbaar met Multitronic, een Continu Variabele Transmissie. Daarnaast is er een 6-traps Tiptronic automatische versnellingsbak waarmee ook handmatig schakelen mogelijk is
Wel zuinige auto en snelle auto,ze hebben 'm ook geprobeerd zo licht mogelijk te maken.
The A8 2.8 FSI sprints from 0 to 100 in 8.0 seconds, its top speed being 238 km/h
an average of only 8.3 litres per 100 kilometres, according to the standard test method. This corresponds to a CO2 figure of only 199 grams per kilometre
Wel zuinige auto en snelle auto,ze hebben 'm ook geprobeerd zo licht mogelijk te maken.
The A8 2.8 FSI sprints from 0 to 100 in 8.0 seconds, its top speed being 238 km/h
an average of only 8.3 litres per 100 kilometres, according to the standard test method. This corresponds to a CO2 figure of only 199 grams per kilometre
Verbruikt een dikke 2 liter minder dan onze 2.8 (D2).
Comment