Edit: Zit best veel op die versie Kan je in de UK ook links het stuur krijgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenFak
Jammer alleen te verkrijgen in GB, dus RHD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDit is echt één van de mooiste audi's ooit gebouwd imo.
Proporties en lijnen kloppen gewoon 101%!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe kan hem ook gewoon op die manier samenstellen natuurlijk
Ik kan ook m'n RS4 helemaal in 't zwart samenstellen, maar 't zal daarom geen worden met het pakket 'black Audi exclusive'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenJa, maar da's niet 't zelfde hé.
Ik kan ook m'n RS4 helemaal in 't zwart samenstellen, maar 't zal daarom geen worden met het pakket 'black Audi exclusive'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb dat tekstje niet helemaal gelezen, maar is er ergens een label dat weergeeft (op de A3 hé) dat het een speciale versie is? Want zo speciaal is ie echt wel niet
Van die A3, 'k ken daar niet zo echt de optielijsten van, maar 't zal wel iets zijn (al is het maar goedkoper), dat pakket zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Reden: achterkant lijkt op Audi 80
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenOoit had m'n pa zo een gekocht (zo'n 5 jaren terug), zilvergrijze, een 2.5 V6 TDI, als opvolger van de A6 1.9 TDI, hebben 'm maar terug weggedaan.
Da's vrij jammer vind ik, dat Audi haar modellen allemaal nogal sterk op mekaar doet lijken, met de SFG als belangrijkste stijlelement. Lang geleden leken de modellen van BMW en Mercedes natuurlijk ook op elkaar, maar nu toch veel minder dan bij Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenJe auto heeft er imo al perfect (op het verwijderde Audi-embleem achter,de niet originele naafdopjes en de S line-logo's onder de zijpinkers na dan) uitgezien:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVernieuwde nummerplaat achteraan of zie ik dat verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOp die RS4 is er ook geen label hé, alleen de achterkant van de kuipzetels ed. kan je niet als optie nemen.
Van die A3, 'k ken daar niet zo echt de optielijsten van, maar 't zal wel iets zijn (al is het maar goedkoper), dat pakket zeker?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenOoit had m'n pa zo een gekocht (zo'n 5 jaren terug), zilvergrijze, een 2.5 V6 TDI, als opvolger van de A6 1.9 TDI, hebben 'm maar terug weggedaan.
Comment
Comment