het is quattro.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhet is quattro.
Hans.
Comment
-
Eerste irl-foto van de nieuwe RS6 velg op een A3. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Vind mijn generatie mooier denk ik, en de nieuwe generatie staat ook minder dik dan de oude. Misschien als het een maat groter was, of de auto een tikkie lager ligt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenHallo, heeft iemand een idee waar ik een shadow look grille kan vinden voor mijn A4 B8? Nieuw uiteraard. Is dat origineel Audi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenBeestje ...
Hans.
Comment
-
Vorige week heb ik meegereden met een TT 2.0 TDI quattro.
Ik verwachte er niet te veel van omdat ik nog steeds verzot ben op benzine. Maar ze hebben bij audi echt hun best gedaan hem sportief te maken. Als hij start hoor je duidelijk dat het een diesel is maar als je aan de uitlaat staat hoor je wel plofjes die zowat benzine-achtig klinken.
En het geluid bij het optrekken is nog beter! in lage toeren niets speciaal, gewoon.. diesel..
Maar in iets hogere toeren is het echt een knap geluid, duidelijk anders dan benzine, maar welk knap! Het is leuk om soms eens in hoge toeren te gaan.. En hij is snel genoeg. Al zal hij nog gechipt worden naar zo'n 200 pk door de eigenaar.
Ik verkies nog steeds benzine, maar ben aangenaam verrast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten9x20" Audi S8 quattro GmbH velgen.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenZijn da ni gewoon die 20 inch velgen 7 dubbelspaaks maar dan gespoten?
Hans.
Comment
Comment