Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 2.2 quattro

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Maar dan moet ik 'm wel anders maken als die op de foto want kerel woont hier niet zo ver vandaan .
        Ik krijg dan u velgen e!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
          Ik krijg dan u velgen e!
          Heb je die dingen al eens bezien ?
          Er is wel niks van schade aan maar ze zijn al zeker 3 jaar niet gekuist.

Comment

• Moet wel zot zijn als ge op de achterbank ga zitten en geen gordel aandoet

Comment

• Kan er mij iemand eens tegoei beschrijven met welke A8 Jason Statham nu eigenlijk rondrijdt in Transporter 3 ?

Net die film gaan bekijken en in mijn ogen klopt er niets aan die wagen.

2 enkele ronde uitlaten achteraan kan toch geen W12 zijn terwijl er op de voorgrille een W12 embleem hangt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Kan er mij iemand eens tegoei beschrijven met welke A8 Jason Statham nu eigenlijk rondrijdt in Transporter 3 ?

Net die film gaan bekijken en in mijn ogen klopt er niets aan die wagen.

2 enkele ronde uitlaten achteraan kan toch geen W12 zijn terwijl er op de voorgrille een W12 embleem hangt !
                Ja, valt de meeste op.

Mijn gedacht is dat het effectief een W12 is met V8 achterbumper & uitlaten, allé, hoop ik.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ze gebruiken verschillende wagens ook. Op het moment dat ie op 2 wielen rijden tussen die vrachtwagens en terug neerkomt, lijkt het alsof er de OEM S8-velgen op liggen.
                  Het is raar, ik dacht echt dat het een S8 was. Maar nu zag ik het W12-teken inderdaad. Maar de inleglijsten in het interieur zijn volledig geborsteld alu. Geen hout of carbon (S8 heeft die standaard), heeft ook het B&O-geluidsinstallatie (zalig!!) en de S8-spiegelkappen, maar dan de achterkant van een V8. Ofwel de S8-bumper met andere uitlaatsysteem.

Het lijkt me dat ie de S8 bumpers heeft met een W12-rooster erin en achteraan andere uitlaten. Heeft blijkbaar (op sommige stukken) een 4-spakig stuur, wat mogelijk is. Als je in een S8 een verwarmd stuur besteld, krijg je er eentje met 4 spaken.
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Ze gebruiken verschillende wagens ook. Op het moment dat ie op 2 wielen rijden tussen die vrachtwagens en terug neerkomt, lijkt het alsof er de OEM S8-velgen op liggen.
                    Het is raar, ik dacht echt dat het een S8 was. Maar nu zag ik het W12-teken inderdaad. Maar de inleglijsten in het interieur zijn volledig geborsteld alu. Geen hout of carbon (S8 heeft die standaard), heeft ook het B&O-geluidsinstallatie (zalig!!) en de S8-spiegelkappen, maar dan de achterkant van een V8. Ofwel de S8-bumper met andere uitlaatsysteem.

Het lijkt me dat ie de S8 bumpers heeft met een W12-rooster erin en achteraan andere uitlaten. Heeft blijkbaar (op sommige stukken) een 4-spakig stuur, wat mogelijk is. Als je in een S8 een verwarmd stuur besteld, krijg je er eentje met 4 spaken.
                    ja maar... hoe was de film ??!

Comment

• Niet zo denderend...
                      AutoMinded.be

Comment

• Steve, zeg keer uw mening over de 2.5 TDI V6 in een A4 cab?

Gewoon technisch is dat een goede motor?

edit: is voor maat van me, 2005 A4 cab 2.5 TDI tiptr. 80.000 km
                        Last edited by ; 12/01/2009, 20:40.

Comment

• Ik rij regelmatig met een 2.5tdi cab,lekkere motor loopt best soepel in combinatie met de multitronic automaat.
                          Enkel is het wel wennen als je Multitronic niet gewoon bent en als het kapot is kost het je véél geld.

tiptronic 2.5tdi bestaat niet Willy ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Steve, zeg keer uw mening over de 2.5 TDI V6 in een A4 cab?

Gewoon technisch is dat een goede motor?

edit: is voor maat van me, 2005 A4 cab 2.5 TDI tiptr. 80.000 km
                            De 163pk tdi is een goed blok ja, heerlijk zelfs icm multitronic (geen tiptronic, hoewel die functie er ook inzit uiteraard)

of het passend is in een cabrio is persoonlijk, maar op zich zal dat niet slecht rijden. Ikzelf zou sowieso voor een v6 benzine gaan (of v8, uiteraard), ook al rijdt een 1.8T of 2.0T vinniger in het dagelijks verkeer. Een 2.5tdi combineert die vinnigheid met V6 en zuinigheid, maar het is en blijft natuurlijk een diesel.

motorisch weinig te vrezen op die km-stand denk ik, let echter énorm hard op met de multitronic. Laat daar liefst zelfs bij een Audi dealer al rijdend de meetwaardes van uitlezen.

Comment

• ok bedankt voor je nuttige post!

Comment

• Valt zo'n 2.5tdi eigelijk te chippen Avantus of is het niet aan te raden net als de 2.0tdi multitronic ?

Comment

• manueel wel, multitronic afblijven.

Comment

• zou je een A6 (type C6) 2.0 TDI 140pk 120.000 km ruilen voor zo'n A4 cab 2005 2.5 TDI multitronic (geen AWD verkrijgbaar?)

Comment

• gohja als je de ruimte van die a6 niet nodig hebt, direct.

Comment

• stel multitronic bak is kapot, hoeveel €€€?

Comment

Working...
                                        X