Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenMaar dan moet ik 'm wel anders maken als die op de foto want kerel woont hier niet zo ver vandaan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk krijg dan u velgen e!
Er is wel niks van schade aan maar ze zijn al zeker 3 jaar niet gekuist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Kan er mij iemand eens tegoei beschrijven met welke A8 Jason Statham nu eigenlijk rondrijdt in Transporter 3 ?
Net die film gaan bekijken en in mijn ogen klopt er niets aan die wagen.
2 enkele ronde uitlaten achteraan kan toch geen W12 zijn terwijl er op de voorgrille een W12 embleem hangt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKan er mij iemand eens tegoei beschrijven met welke A8 Jason Statham nu eigenlijk rondrijdt in Transporter 3 ?
Net die film gaan bekijken en in mijn ogen klopt er niets aan die wagen.
2 enkele ronde uitlaten achteraan kan toch geen W12 zijn terwijl er op de voorgrille een W12 embleem hangt !
Mijn gedacht is dat het effectief een W12 is met V8 achterbumper & uitlaten, allé, hoop ik.
Comment
-
Ze gebruiken verschillende wagens ook. Op het moment dat ie op 2 wielen rijden tussen die vrachtwagens en terug neerkomt, lijkt het alsof er de OEM S8-velgen op liggen.
Het is raar, ik dacht echt dat het een S8 was. Maar nu zag ik het W12-teken inderdaad. Maar de inleglijsten in het interieur zijn volledig geborsteld alu. Geen hout of carbon (S8 heeft die standaard), heeft ook het B&O-geluidsinstallatie (zalig!!) en de S8-spiegelkappen, maar dan de achterkant van een V8. Ofwel de S8-bumper met andere uitlaatsysteem.
Het lijkt me dat ie de S8 bumpers heeft met een W12-rooster erin en achteraan andere uitlaten. Heeft blijkbaar (op sommige stukken) een 4-spakig stuur, wat mogelijk is. Als je in een S8 een verwarmd stuur besteld, krijg je er eentje met 4 spaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenZe gebruiken verschillende wagens ook. Op het moment dat ie op 2 wielen rijden tussen die vrachtwagens en terug neerkomt, lijkt het alsof er de OEM S8-velgen op liggen.
Het is raar, ik dacht echt dat het een S8 was. Maar nu zag ik het W12-teken inderdaad. Maar de inleglijsten in het interieur zijn volledig geborsteld alu. Geen hout of carbon (S8 heeft die standaard), heeft ook het B&O-geluidsinstallatie (zalig!!) en de S8-spiegelkappen, maar dan de achterkant van een V8. Ofwel de S8-bumper met andere uitlaatsysteem.
Het lijkt me dat ie de S8 bumpers heeft met een W12-rooster erin en achteraan andere uitlaten. Heeft blijkbaar (op sommige stukken) een 4-spakig stuur, wat mogelijk is. Als je in een S8 een verwarmd stuur besteld, krijg je er eentje met 4 spaken.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSteve, zeg keer uw mening over de 2.5 TDI V6 in een A4 cab?
Gewoon technisch is dat een goede motor?
edit: is voor maat van me, 2005 A4 cab 2.5 TDI tiptr. 80.000 km
of het passend is in een cabrio is persoonlijk, maar op zich zal dat niet slecht rijden. Ikzelf zou sowieso voor een v6 benzine gaan (of v8, uiteraard), ook al rijdt een 1.8T of 2.0T vinniger in het dagelijks verkeer. Een 2.5tdi combineert die vinnigheid met V6 en zuinigheid, maar het is en blijft natuurlijk een diesel.
motorisch weinig te vrezen op die km-stand denk ik, let echter énorm hard op met de multitronic. Laat daar liefst zelfs bij een Audi dealer al rijdend de meetwaardes van uitlezen.
Comment
Comment