Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• grill is te zwart vind ik, een audi-logo moet blinken. voor de rest is hij valt hij best te pruimen

Comment

• Toch al serieuse mods uitgevoerd aan die A4 Avant.

- Bilstein PSS9 regelbare kit
      - Rs4 front grille
      - Voorbumper is een combinatie van een originele A4 bumper en een originele S6 bumper. Deze is dus helemaal aangepast zodat de S6 daglichten perfect zouden passen.
      - Originele rs4 spiegels
      - Origineel rs4 carbon inleg
      - Originele rs4 binnenklinken
      - Amerikaanse kofferklep + smaller gemaakt
      - A6 led achterlichten laten ombouwen, zodat deze in de lichten van de A4 passen
      - Nplaatledverlichting van lexus
      - S4 achterlip + 2 black chroom einddempers
      - Wintervelgen: Porsche Turbo velgen 19", 8,5 breed voorzien van Michelin Pilot banden
      - Porsche remmenkit
      - Ipod aansluiting

Comment

• Daar is al een pak geld in geïnvesteerd

Motorisatie?

Comment

• 2.0 tdi wel 163pk versie.

Comment

• TDI Dat maakt het dan weer jammer.

Comment

• Daar is de dieselhater terug

Comment

• Toch wel véél geld voor een A4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Toch al serieuse mods uitgevoerd aan die A4 Avant.

- Bilstein PSS9 regelbare kit
                  - Rs4 front grille
                  - Voorbumper is een combinatie van een originele A4 bumper en een originele S6 bumper. Deze is dus helemaal aangepast zodat de S6 daglichten perfect zouden passen.
                  - Originele rs4 spiegels
                  - Origineel rs4 carbon inleg
                  - Originele rs4 binnenklinken
                  - Amerikaanse kofferklep + smaller gemaakt
                  - A6 led achterlichten laten ombouwen, zodat deze in de lichten van de A4 passen
                  - Nplaatledverlichting van lexus
                  - S4 achterlip + 2 black chroom einddempers
                  - Wintervelgen: Porsche Turbo velgen 19", 8,5 breed voorzien van Michelin Pilot banden
                  - Porsche remmenkit
                  - Ipod aansluiting
                  Veel show, maar weinig go zo te zien.

Oké, respect en 't valt in beperkte mate nog te smaken, maar koop met dat geld een 2e hands (R)S4 hé...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Daar is de dieselhater terug
                    Bekijk die kar eens. En denk er dan bij dat er een diesel in zit. Neen dank u

Comment

• Als dat een 3.0TDI zou zijn kan me dat niets schelen

Comment

• Maar dat zit er niet in, en al was het zo... Der zitten s6 leds op, porsche turbo velgen, en de rest is van een rs4. En dan zit er een 163 pk 4 cilinder diesel in. Komaan zeg... Zijt ge dan zo een patser dat ge wel dat geld aan uiterlijk kunt geven maar niet aan vermogen?

Comment

• Degustibus et coloribus...

Mij zegt die A4 alleszins niet veel....

Comment

• Ik heb ergens gelezen dat hij een nieuwe Audi S gaat kopen maar welk model weet ik niet meer.

Comment

• Als het nu een 1.9 TDI 115 pk was zou ik jullie denkwijze kunnen volgen, maar een 2.0 TDI met 163 pk en 350 Nm is toch al een ferme motorisatie nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                                Als het nu een 1.9 TDI 115 pk was zou ik jullie denkwijze kunnen volgen, maar een 2.0 TDI met 163 pk en 350 Nm is toch al een ferme motorisatie nee?
                                Onze denkwijze is dat het eruit ziet als een performante benzine (RS accenten en dergelijke) maar dat het eigenlijk een performante traktor is. Hoort niet.

Comment

Als het nu een 1.9 TDI 115 pk was zou ik jullie denkwijze kunnen volgen, maar een 2.0 TDI met 163 pk en 350 Nm is toch al een ferme motorisatie nee?
                                  Ligt eraan waarmee ge het vergelijk. Als ge het vergelijkt met wat het moet voorstellen niet.

Comment

2 liter 4-pitter diesel is brol.

En ge weet het.

Da's hetzelfde als een A6 2.0 TDI hebben en dan S6-uiterlijk hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      2 liter 4-pitter diesel is brol.

En ge weet het.

Da's hetzelfde als een A6 2.0 TDI hebben en dan S6-uiterlijk hebben....

Comment

• mijn moeder heeft een B6-model 1.9 tdi (nee geen rode i ), met als enige optie: metaalkleur staat op 15 inch wieldeksels, de A8 W12-velgen "look-a-likes". Bescheidenheid siert die wagen, ziet er niet sneller uit dan hij is, of beter gezegd minder traag. Dus ik begrijp de commentaar Desalniettemin vind ik die B6 een zalige wagen

Comment

• Comment

Working...
                                          X