Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDIe allroad lijsten kosten ook zo'n 850 € ongespoten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVelgen zijn met borduuschade toch voor iets meer dan 2000 € verkocht heb ik gehoord maar ze blijven schijtlelijk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenVan Audi zelf? Relatief goedkoop dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJep,is dat goedkoop voor 4 kleine lijsten uit plastic ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenVan Audi zelf? Relatief goedkoop dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGoedkoop? Duur genoeg voor 4 stomme lijstjes
Comment
-
Kan iemand me vertellen wat ze bedoelen met exportpreis ?
Is dat zonder btw of gewoon prijs voor mee te nemen naar Belgie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenPff m'n A4 lust veel te veel olie.
Groot verschil met m'n vorige wagen, 320d BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenPraktisch elke PD-TDI verbruikt wel wat olie. Wat bedoel je juist met 'veel te veel'?
Er zit nu wel geen longlife olie in, gewone olie voor pompverstuivers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtensimpel gezegd had ik zo'n 3 à 4 weken terug goed olie bijgevuld (longlife olie die ze bij de dealers gebruiken) en nu net gekeken, is 'm onder min. peil gezakt. Ik doe wel veel autostrade km's.
Er zit nu wel geen longlife olie in, gewone olie voor pompverstuivers...
Comment
-
Als uw oliepomp geen olie meer aanzuigt.
Normaalgezien gebeurt dat enkel als je bijvoorbeeld heel laag olieniveau hebt, en tegelijk een brute, scherpe bocht neemt, of hard remt ofzo. Dan verschuift de olie in het carter en kan het zijn dat de oliepomp even geen olie kan verpompen --> tijdelijk geen oliedruk meer.
Comment
Comment