Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Telkens kleine hoeveelheden bijgedaan.

Vandaag heb ik m'n fleske castrol volledig ingekapt (zat nog +/- 0,5 l in) omdat binnen enkele weken toch olie ververst gaat worden.

Comment

• En op welk peil staat de olie dan?

Comment

• Net me iets opgevallen.

Klopt het dat er voor de A4 B7 2 versies van de S-line uitvoering beschikbaar waren?

Ik merk namelijk een verschil in de voorbumper...
        2 foto's om het te staven;

Mijn vraag is nu, sedert wanneer is die laatste uitgekomen en wat zijn de andere kenmerken om beiden van elkaar te onderscheiden uitgezonderd dat uitstekend deel aan weerszijden (lipje) onderaan?
        Merk ik bv ook dat er onderaan de nummerplaat een extra lamel is in de radiator?µ

Of heeft dit alles te maken met quattro of niet... zou ook kunnen
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Mss heeft de ene een S line exterieurpakket en de andere niet? Weet niet juist hoe het eruit ziet op een B7.

Comment

• Is hetzelfde model. De onderste is alleen in S-line livrei uitgerust. Die bumper en grill (S-line grill heeft de verticale lamellen bovenop liggen, de standaard de horizontale) behoren tot het S-line exterieurpakket.

Trouwens een zeer mooi exemplaar wat je op foto hebt gevonden, die onderste
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Wel dus in feite heb je niet zoiets als 2 verschillende S-line pakketten?

Want beide B7's hier hebben het S-line pakket, alleen is de ene optisch anders dan de andere... En idd, die lamellen verticaal tov horizontaal had ik ook al op gelet. De onderste heeft dus onder de nummerplaat nog een extra horizontale lamel, of is dat optisch bedrog?

Graag nog verdere uitleg

Oh ja, en ik ben eigenlijk op zoek naar foto('s) van een (zwarte) B7 avant die ik gezien heb met BBS LM velgen denk ik en met het S-line pakket zoals op de onderste foto van daarnet
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3

Comment

• Je hebt S line, en je hebt S line exterieur. Normaal was het bij Audi vroeger zo dat je 3 "verschillende" looks had. Je had bv. de A4, de A4 S line (met de grill iets anders) en de A4 S line exterieur (bumpers, spoiler, andere grill, .. anders). Je moest geen A4 S line hebben om het S line exterieur te kunnen hebben, was gewoon een optie zoals een ander. Standaard had de A4 S line dat exterieurpakket niet.

Comment

• Q7 V8 met Milltek

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Het lekkere geluid uit de V8 van de Audi S5
                    A great audi S5 revving and accelerating, please rate and comment. Make sure you watch it in HQ! Thanks for watching and check my channel for more great vids :)

Comment

• Is binnen voor een groot onderhoud.

En

->

Faker, S-line met S5 grille, is een diesel, 'k vind het trouwens erg dat de garage dit zelf aflevert.

En nog de R8 die er stond

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        Wel dus in feite heb je niet zoiets als 2 verschillende S-line pakketten?

Want beide B7's hier hebben het S-line pakket, alleen is de ene optisch anders dan de andere... En idd, die lamellen verticaal tov horizontaal had ik ook al op gelet. De onderste heeft dus onder de nummerplaat nog een extra horizontale lamel, of is dat optisch bedrog?

Graag nog verdere uitleg

Oh ja, en ik ben eigenlijk op zoek naar foto('s) van een (zwarte) B7 avant die ik gezien heb met BBS LM velgen denk ik en met het S-line pakket zoals op de onderste foto van daarnet
                        Bedoelde deze?

Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

Comment

• En nog ene pictune:
                          Less is more...

Comment

• Ge hebt dus enerzijds ene S-line

en als optie bij de S-line kunt ge nog eens da sportpakket kiezen.
                            (bumpers + grille)
                            Less is more...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Véééééél beter zo.

Toch vet zo hé?

Via VAG COM kan je de pinkers laten branden zoals bij de US modellen => fucking vet. Doen Nemo

Enig idee of je dat bij BMW ook kan laten veranderen? (E90)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
                                Bedoelde deze?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten

Ge hebt dus enerzijds ene S-line

en als optie bij de S-line kunt ge nog eens da sportpakket kiezen.
                                (bumpers + grille)
                                Inderdaad die was het die ik bedoelde!

Prachtige wagen imo

Bedankt voor de foto's en extra uitleg alexos

Enig idee wat het als optie kost dat sportpakket?
                                En wat het eventueel zou kosten indien je het naplaatst?
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3

Comment

• Ik wil ook BBS LM

Comment

• Eigenlijk iemand hier die met de Audi Allroad 2.7 d rijd?
                                    Ben eigenlijk van plan ene te kopen dit jaar en wil enkele ervaringen weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                      Inderdaad die was het die ik bedoelde!

Prachtige wagen imo

Bedankt voor de foto's en extra uitleg alexos

Enig idee wat het als optie kost dat sportpakket?
                                      En wat het eventueel zou kosten indien je het naplaatst?
                                      Prijs als optie was iets tussen de 1500 - 2000 euro dacht ik, niet helemaal zeker van.

Voor de A3 kost het sportpakket 1512,50 euro als je vertrekt van de ambition S-line.
                                      Als je de A3 ambition zonder S-line pakt kost het pakket 1754,50 euro.
                                      Dus zal voor de A4 ook wel zoiets geweest zijn..

Kostprijs voor achteraf te plaatsen weet ik niet, maar misschien best tweedehands zoeken? Want bij Audi kennen ze hun prijzen é

Maar het is wel een heel ander zicht met da pakket erop, als ik kon kiezen...
                                      Last edited by Alexos; 27/01/2009, 19:45.
                                      Less is more...

Comment

• Zijn dat echte BBS'en of replica's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Zijn dat echte BBS'en of replica's?
                                          Die van op de foto zijn echte, ze zijn ondertussen wel verkocht.
                                          Less is more...

Comment

Working...
                                          X