Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKope!!!
Of wat is 't plan ermee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenHij is van 11/2008, het is al facelift. nog een foto:
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerden, bij Beerens in Antwerpen staat een witte Q7 V12 TDI.
(ook nog een witte RS6 C6 Avant)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenWelke velgen staan er standaard op een Audi A6? Op de site staat dat dat 16 inch lichtmetaal is maar ik kan dat daar nergens een foto van vinden.Bijgevoegde Bestanden2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Beste Azerty,
Ik was hier ook wel benieuwd naar daar mijn ouders vorige week een nieuwe hebben gekocht, welke zal worden geleverd met standaard lichtmetaal.
Het zijn inderdaad de velgen welke te zien zijn op de A6 van de foto.
Persoonlijk vind ik de velgen ten opzicht van de vorige standaard velgen een verbetering, echter vind ik dat het best een maatje groter had mogen zijn voor een auto uit deze prijsklasse.
Ik hoop dat ze in rl ook een beetje bevallen
Comment
-
Helemaal mijn smaak
- Verlaagd d.m.v. Bilstein pss 10-schroefset
- Gepolijste + gesmede (en dus zeer lichte) 20"-velgen van Audi exclusive (af-fabriek op A6 en A8 leverbaar)
- Dunlop Sportmaxx in de maat 235/30/20
- Auto zit deftig in de opties (B&O Sound System, zwarte dakhemel, sportzetels in zwart leder enz.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenHelemaal mijn smaak
- Verlaagd d.m.v. Bilstein pss 10-schroefset
- Gepolijste + gesmede (en dus zeer lichte) 20"-velgen van Audi exclusive (af-fabriek op A6 en A8 leverbaar)
- Dunlop Sportmaxx in de maat 235/30/20
- Auto zit deftig in de opties (B&O Sound System, zwarte dakhemel, sportzetels in zwart leder enz.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenDit is een 2.0 TDI met 120 pk hè.
Nee, excuses, is gewoon effe een persoonlijke noot van me, 'k zou zo'n praktische auto, praktisch houden denk ik. Maar ik vind 'em heel knap hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAh serieus, bijna perfect dan.
Nee, excuses, is gewoon effe een persoonlijke noot van me, 'k zou zo'n praktische auto, praktisch houden denk ik. Maar ik vind 'em heel knap hoor.
Smaken en kleuren..
Comment
Comment