Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zakjes mortel gaan halen en m'n auto was opeens Nemo style:
    Bijgevoegde Bestanden
    AutoMinded.be

Comment

• De ex-ex en de ex

Comment

• wat is er feitelijk speciaal aan de S-tronic automaat van Audi? Is dat een DSG vervanger?
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          wat is er feitelijk speciaal aan de S-tronic automaat van Audi? Is dat een DSG vervanger?
          S tronic is gewoon een andere naam voor DSG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            S tronic is gewoon een andere naam voor DSG
            maar da's dan ook weer raar want je hebt vanaf 2006 zowel DSG als S-tronic op de Audi A3
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik heb eens meegereden met een TT 3.2 S-tronic en die eigenaar beweerde bij hoog en bij laag dat dat geen DSG was maar een gewone automaat. Maar volgens mij is het inderdaad gewoon een andere naam voor DSG.

Comment

• Audi gebruikt een zestraps S tronic-vernsellingsbak in de Audi A3 en Audi TT. S tronic is Audi's benaming voor dezelfde DSG-versnellingsbak van Volkswagen. De zestraps versie kan alleen gebruikt worden op dwarsgeplaatste motoren, dus alleen de A3 en TT die op het Golf-platform zijn gebouwd.
                Aight!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                  Zakjes mortel gaan halen en m'n auto was opeens Nemo style:

Dit is pas LOW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Dit is pas LOW
                    Ik kon toch moeilijk zo'n zakjes in m'n motorruimte verbergen é :p
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Ik kon toch moeilijk zo'n zakjes in m'n motorruimte verbergen é :p
                      Beton ingooien .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Dit is pas LOW

Ik voel zo al de verkeersdrempelstress...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Iemand (meer) foto's van Europa Mica Blue?

Edith zegt: Europa Blue Mica - Code LZ5T
                          Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Moest eigenlijk bij Audi lovers

Dit zou 't moeten zijn, vette kleur!

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

FF hier posten

Comment

• Dit zou 't ook moeten zijn
                            Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Comment

• Daar zit trouwens geen Europa Mica blauw tussen Spillies

Comment

• Kan iemand mij helpen om een filmpje te vinden van een Audi A4 B7 2.7TDI.
                                Ik zou graag eens het geluid horen dat deze moter maakt.
                                Ik moet het vrouwtje overtuigen van een 2.7 163pk of een 2.0 163pk
                                Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Daar zit trouwens geen Europa Mica blauw tussen Spillies
                                  Idd, 'k dacht dat dat Mica blauw een lichter blauw was.

Maar dat is RS blauw pareleffect.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• In Ingolstadt ligt de productie ver stil, de toeleverancier voor de airco krijgt geen geld meer van de bank en zal de boeken moeten neerleggen. Of Audi moet den boel overpakken ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                      Kan iemand mij helpen om een filmpje te vinden van een Audi A4 B7 2.7TDI.
                                      Ik zou graag eens het geluid horen dat deze moter maakt.
                                      Ik moet het vrouwtje overtuigen van een 2.7 163pk of een 2.0 163pk
                                      Alvast bedankt.
                                      als't budget ni uitmaakt zeker voor de 2.7 gaan,is V6 he
                                      kan ne 2.0 nooit tegen op(qua geluid dan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        als't budget ni uitmaakt zeker voor de 2.7 gaan,is V6 he
                                        kan ne 2.0 nooit tegen op(qua geluid dan)
                                        Ben aardig verschoten van de tweedehands prijzen van een A4 B7 Avant (Duitsland).
                                        En op de Duitse sites zit er toch bijna niets van verschil tussen een 2.0 en een 2.7
                                        Ik zou voor de 163pk versie dan gaan want zou BIV iets voordeliger zijn.
                                        Probleem is dat ik nog nooit met een V6 diesel gereden heb, ken het geluid en gevoel niet.
                                        En volgens de pdf van PowerPlus zijn er nog 53 "hidden" paarden

Comment

• daarjuist een blauwe audi A3 SB gezien, met nummerplaat ***-ABS, kdenk dat dat iemand van het forum is ?
                                          Irl veel knapper dan op foto's!

Comment

Working...
                                          X