Zakjes mortel gaan halen en m'n auto was opeens Nemo style:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
wat is er feitelijk speciaal aan de S-tronic automaat van Audi? Is dat een DSG vervanger?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenwat is er feitelijk speciaal aan de S-tronic automaat van Audi? Is dat een DSG vervanger?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenS tronic is gewoon een andere naam voor DSG2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Audi gebruikt een zestraps S tronic-vernsellingsbak in de Audi A3 en Audi TT. S tronic is Audi's benaming voor dezelfde DSG-versnellingsbak van Volkswagen. De zestraps versie kan alleen gebruikt worden op dwarsgeplaatste motoren, dus alleen de A3 en TT die op het Golf-platform zijn gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZakjes mortel gaan halen en m'n auto was opeens Nemo style:
Dit is pas LOW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Dit is pas LOW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenIk kon toch moeilijk zo'n zakjes in m'n motorruimte verbergen é :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Dit is pas LOW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand (meer) foto's van Europa Mica Blue?
Edith zegt: Europa Blue Mica - Code LZ5TOorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMoest eigenlijk bij Audi lovers
Dit zou 't moeten zijn, vette kleur!
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenKijk anders hier nog es -> http://www.audisport.be/forum/index.php?showtopic=57
FF hier posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDaar zit trouwens geen Europa Mica blauw tussen Spillies
Maar dat is RS blauw pareleffect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenKan iemand mij helpen om een filmpje te vinden van een Audi A4 B7 2.7TDI.
Ik zou graag eens het geluid horen dat deze moter maakt.
Ik moet het vrouwtje overtuigen van een 2.7 163pk of een 2.0 163pk
Alvast bedankt.
kan ne 2.0 nooit tegen op(qua geluid dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenals't budget ni uitmaakt zeker voor de 2.7 gaan,is V6 he
kan ne 2.0 nooit tegen op(qua geluid dan)
En op de Duitse sites zit er toch bijna niets van verschil tussen een 2.0 en een 2.7
Ik zou voor de 163pk versie dan gaan want zou BIV iets voordeliger zijn.
Probleem is dat ik nog nooit met een V6 diesel gereden heb, ken het geluid en gevoel niet.
En volgens de pdf van PowerPlus zijn er nog 53 "hidden" paarden
Comment
Comment