Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    daarjuist een blauwe audi A3 SB gezien, met nummerplaat ***-ABS, kdenk dat dat iemand van het forum is ?
    Irl veel knapper dan op foto's!
    dan moet caoimhin geweest zijn

Comment

• Idd, hij was het

Comment

• Is er voor Audi (net als bij BMW) een mogelijkheid om een chassis nr door te mailen en de historiek van die wagen te krijgen? Het gaat (voor zo ver ik weet) niet om een Belgische wagen.

Comment

• echt snel en dik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
            Kan iemand mij helpen om een filmpje te vinden van een Audi A4 B7 2.7TDI.
            Ik zou graag eens het geluid horen dat deze moter maakt.
            Ik moet het vrouwtje overtuigen van een 2.7 163pk of een 2.0 163pk
            Alvast bedankt.
            trakteer vrouwtje op een testrit met een V6, en zelfs de BIV zal geen probleem meer zijn (alhoewel, misschien zijn de 14pk's als rijtaks toch een hinder...)
            wat mij betreft is de V6 TDI de enige diesel van Audi die in aanmerking komt
            en laat hem maar op 163pk's : ruimschoots genoeg zeker in combinatie met multitronic, de ideale combinatie motor/transmissie

Comment

• Yeetz,

De opvolger van mn A3 is dit weekend binnengekomen en het leek me wel leuk om dit hier even te posten. Een eigen topic zal er waarschijnlijk niet van komen..

Greetz!
              Sven V.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Knap! Al zou ik voor dat blauwgrijs gekozen hebben van de presentatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Knap! Al zou ik voor dat blauwgrijs gekozen hebben van de presentatie.
                  Kvond zwart wel leuk
                  'T is een 2.0 TDI multitronic geworden met S-line pakketje

Comment

• Knappe A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                      Yeetz,

De opvolger van mn A3 is dit weekend binnengekomen en het leek me wel leuk om dit hier even te posten. Een eigen topic zal er waarschijnlijk niet van komen..

Greetz!
                      Sven V.
                      Zo... dikke bak, schitterende velgen!!!

Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                        Kvond zwart wel leuk
                        'T is een 2.0 TDI multitronic geworden met S-line pakketje
                        Zwart is ook knap, zeer zeker. Maar ik ben zwart wat beu (te rap vuil )

Waarom een multitronic gekozen? Veel km's vreten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                          Zo... dikke bak, schitterende velgen!!!

Proficiat!

Thx, vandaag na 36u in bezit te zijn reeds de kaap van 300km overschreden

Comment

Zwart is ook knap, zeer zeker. Maar ik ben zwart wat beu (te rap vuil ) Waarom een multitronic gekozen? Veel km's vreten?
                            Multitronic heeft me helemaal overtuigd van z'n aangenaam karakter in de lage toeren, maar deze "automaat" is toch sportief en speels wanneer het nodig is. Kheb uiteindelijk toch nog de peddeltjes achter het stuur om het schakelen niet helemaal af te leren..

Comment

• Nog even een fototje van de achterzijde:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooie wagen - enkel getinte ramen acherin doen misschien wat afbreuk aan de uitstraling (?).
                                Sowieso: veel plezier er mee, en veel kilometers.

Comment

• mmmm volledig zoals 't hoort !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    mmmm volledig zoals 't hoort !
                                    Kheb me toch niet kunnen houden en toch maar het Caractere dakspoilertje erop gezet.
                                    Voor mij is de wagen nu wel af!

Comment

• een cm of 2 lager zou 't NOG beter maken

Comment

een cm of 2 lager zou 't NOG beter maken
                                        Jij hebt duidelijk nog niet meegereden!
                                        Die 19 inch 20-spaaks + S-Line vering is nu op't randje van comfort!

Edit: K'zal er niet jonger op worden eh! lol
                                        Last edited by ; 08/03/2009, 23:56.

Comment

• Mooi mooi, de velgen maken 't af!

Waarom geen eigen topic, leasingkar?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X