Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenKan iemand mij helpen om een filmpje te vinden van een Audi A4 B7 2.7TDI.
Ik zou graag eens het geluid horen dat deze moter maakt.
Ik moet het vrouwtje overtuigen van een 2.7 163pk of een 2.0 163pk
Alvast bedankt.
wat mij betreft is de V6 TDI de enige diesel van Audi die in aanmerking komt
en laat hem maar op 163pk's : ruimschoots genoeg zeker in combinatie met multitronic, de ideale combinatie motor/transmissie
Comment
-
Yeetz,
De opvolger van mn A3 is dit weekend binnengekomen en het leek me wel leuk om dit hier even te posten. Een eigen topic zal er waarschijnlijk niet van komen..
Greetz!
Sven V.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenKnap! Al zou ik voor dat blauwgrijs gekozen hebben van de presentatie.
'T is een 2.0 TDI multitronic geworden met S-line pakketje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk BerichtenYeetz,
De opvolger van mn A3 is dit weekend binnengekomen en het leek me wel leuk om dit hier even te posten. Een eigen topic zal er waarschijnlijk niet van komen..
Greetz!
Sven V.
Proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk BerichtenKvond zwart wel leuk
'T is een 2.0 TDI multitronic geworden met S-line pakketje
Waarom een multitronic gekozen? Veel km's vreten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenZo... dikke bak, schitterende velgen!!!
Proficiat!
Thx, vandaag na 36u in bezit te zijn reeds de kaap van 300km overschreden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenZwart is ook knap, zeer zeker. Maar ik ben zwart wat beu (te rap vuil ) Waarom een multitronic gekozen? Veel km's vreten?
Comment
-
Nog even een fototje van de achterzijde:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenmmmm volledig zoals 't hoort !
Voor mij is de wagen nu wel af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichteneen cm of 2 lager zou 't NOG beter maken
Die 19 inch 20-spaaks + S-Line vering is nu op't randje van comfort!
Edit: K'zal er niet jonger op worden eh! lol
Comment
Comment