Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop dat ze nooit een kleinere diesel in de TT leggen. Waar gaat het anders naartoe zeg, het is al erg genoeg dat ze er een diesel ingestoken hebben.

Comment

• Een 1.4 TDI zou anders leuk zijn!
      Neen, het moet ergens stoppen. Met 140 pk zou je hem nog bezwaarlijk een sportwagen kunnen noemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
        Ik hoop dat ze ooit nog een kleinere diesel (140pk 2.0TDI dus) in de TT leggen. Want met de 170pk TDI gaat hij echt te duur (tegen de €35000 zeker?)
        En ik zou graag willen dat ze een 3.5 in een Gallardo steken, dan wordt hij ook betaalbaarder.

BUT IT AIN'T GONNA HAPPEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
          Ik hoop dat ze ooit nog een kleinere diesel (140pk 2.0TDI dus) in de TT leggen. Want met de 170pk TDI gaat hij echt te duur (tegen de €35000 zeker?)
          Als men het niet kan betalen, moet men zo'n wagen niet kopen hé
          En dit is niet op jouw bedoeld, maar gewoon in 't algemeen.
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            En ik zou graag willen dat ze een 3.5 in een Gallardo steken, dan wordt hij ook betaalbaarder.

BUT IT AIN'T GONNA HAPPEN

Als we dan toch bezig zijn... voor mij de 3.0TDI in een R8!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Als men het niet kan betalen, moet men zo'n wagen niet kopen hé
              En dit is niet op jouw bedoeld, maar gewoon in 't algemeen.
              Stel ik wil voor m'n vrouwke een TT kado doen, dan koop ik een diesel

Comment

• Audi heeft wel goed zijn best gedaan om de TT tdi een mooi geluid te geven, wat al goed is voor een 'sportwagen'..
                Tis een toffe auto, maar ik vind het ook spijtig dat er een diesel in bestaat, het is in mijn ogen niet echt een sportwagen, ze proberen wel. Maar tlukt niet echt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                  Audi heeft wel goed zijn best gedaan om de TT tdi een mooi geluid te geven, wat al goed is voor een 'sportwagen'..
                  Tis een toffe auto, maar ik vind het ook spijtig dat er een diesel in bestaat, het is in mijn ogen niet echt een sportwagen, ze proberen wel. Maar tlukt niet echt.
                  Valt te zien wat je definitie van sportwagen is.

Comment

• Idd, maar je hebt verschillende klasses van sportwagens, en de TT wil meedoen met een Z4, 350Z, SLK...
                    En die andere 3 vind ik veel meer sportwagen dan de TT.

Maar das natuurlijk een persoonlijk mening, waar iedereen anders over zal denken. En zoals ik zei, een TT rijdt wel goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      Ja, maar dan volstaat de 170 pk versie
                      en by the way; ik denk zelfs dat de 2.0TFSI goedkoper is
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Zonet de plaatselijke Audi-verkoper eens "de les gespeld". Vorige donderdag waren mijn ouders langsgeweest voor een offerte (A5), met als optie bruine zetels, maar die werden alleen icm met grijze dakhemel en zwarte "deurstijlen" geleverd.. 3 verschillende kleuren interieur dus.

De optie zwarte dakhemel bestond niet zei hij. Dus dan maar volledig S-line genomen (wat wel met zwarte dakhemel was) Ik kon het niet geloven en heb die man dan vandaag maar eens gebeld! Hij gaf mij onmiddelijk gelijk, hij had vrijdag opnieuw gebeld naar het "info-centrum" en daar hadden ze hem verteld dat de zwarte dakhemel zelfs standaard was met bruine zetels, nu was hij alleen vergeten van vandaag naar mijn vader te bellen.

Oké de dag is nog vroeg, maar toch had hij zo snel mogelijk kunnen bellen vind ik, aangezien hij wist dat we de auto zo snel mogelijk gingen bestellen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Ik zou niet weten waarom ik die van mij een TT diesel cadeau zou doen. Een TT benzine ja, dat ik er zelf ook wat plezier mee kan beleven.

Comment

• Comment

• gunmetal velgen en ik zou het overwegen

Comment

• Heeft iemand hier op het forum een nieuwe Audi A6 sedan in bestelling staan?
                                Zoja, wat is de levertermijn?

Comment

• ik vind dat geel niet mis!

Comment

• Comment

• Dikke slee!

Comment

• Damn, wat een kar. De klasse en het prestige druipt er vanaf!

Comment

• Geil

Comment

Working...
                                          X