Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Oh nee, niet weer een uitklapscherm voor de navigatie ed. Waarom doen ze dat nu toch? Dat scherm staat toch altijd op, dus integreer dat nu eens....

Voor de rest geen opmerkingen

Comment

• Vanwaar de opmerking "niet weer een uitklapscherm"? De A8 D3 heeft toch heel z'n carriere een uitklapscherm gehad voor de navigatie

En voor mij persoonlijk hoeft dat systeem niet te verdwijnen, hoewel dat bij de volgende generatie wel het geval zal zijn vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Vanwaar de opmerking "niet weer een uitklapscherm"? De A8 D3 heeft toch heel z'n carriere een uitklapscherm gehad voor de navigatie

En voor mij persoonlijk hoeft dat systeem niet te verdwijnen, hoewel dat bij de volgende generatie wel het geval zal zijn vrees ik.
        In navolging van andere merken bedoel ik dan (mercedes, volvo...)

Ik vind het persoonlijk een beetje storend aangezien het toch altijd "uit" zit. Dus waarom niet mooi integreren zoals in de andere types (A4, A5...)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Ziet er nog altijd bijzonder fris uit, vind ik. Heeft niets aan klasse moeten inboeten...
            Ik kijk enorm uit naar de D4, maar eerlijk gezegd heb ik ook een klein beetje schrik want ik vond de D3 altijd al naar perfectie neigen qua looks.

Comment

• Idd prachtig die Audi A8
              Zo een S8 vind ik echt schitterend
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Onlangs een V12 TDI in Gent gespot .. met duits kenteken.
                  AutoMinded.be

Comment

• wat een ketel die v12. Die velgen staan er wel niet onder, niet bombastisch genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Ow baby

staat wel vies hoog :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                        2.5TDI hé, was niet echt een goede motor toen. Had last van inslijtende nokkenassen, onze is een 1.9 TDI, dat ding levert nog steeds zijn volle vermogen.
                        Eigenlijk geen échte problemen gehad tot nu toe, dit is het lijstje met kosten:
                        • 2 nieuwe koplampen (spiegels waren mat geworden)
                        • 2* ruitbedieningspaneel bestuurder
                        • Koppeling en bijhorende shit op 313k km.
                        • Ventilator airco (visco was kapot)
                        • ruitenhefmechanisme links achter
                        • 2* slot koffer (1 inbraak, 1 gewoon kapot)
                        • 1 schokdemper
                        • 1 cardanhoes (is dit eigenlijk een kost? eerder gewoon slijtageonderdeel)
                        • verbindingsstuk pook-versnellingsbak (kogelgewricht dat uitgesleten was)
                        • Katalysator leeggemaakt + buis in gelast (verstopt -> geen macht meer)
                        • 1 LMM

Gisterennacht naar Gent over en weer geweest om een stapke te zetten, dik 200km gereden, auto rijdt nog steeds perfect. We hadden als doel 400k gezet, ondertussen al bijgesteld tot 500k km.
                        Enige probleem dat aan het opkomen is, is de versnellingsbak. Het schakelen loopt een pak stroever dan vroeger, ie geraakt nogal moeilijk in versnelling vind ik. Je voelt dat je precies de tandwielen in elkaar moet duwen.
                        Nu ja, een versnellingsbak kost het einde van de wereld niet hé.
                        Respect voor jouw bak !

En tot nu toe maar één schokdemper sterk seg, ik dacht dat de schokdempers zwakke punt was bij de A6'jes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          Respect voor jouw bak !

En tot nu toe maar één schokdemper sterk seg, ik dacht dat de schokdempers zwakke punt was bij de A6'jes.
                          De mijne zaten er na 150k door.
                          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                            De mijne zaten er na 150k door.
                            Hoe komt zo snel?

Nu veel hangt af op wat voor wegen daar gereden mee is, hoeveel belasting ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              Hoe komt zo snel?

Nu veel hangt af op wat voor wegen daar gereden mee is, hoeveel belasting ...
                              Ze hebben het met momenten redelijk zwaar gehad.
                              AutoMinded.be

Comment

• maat v mij heeft nieuwe auto ma wil ni zeggen de welke

enkel een teaser op zijne feestboek

help mij eens te ontraadselen: welke audi is dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                  maat v mij heeft nieuwe auto ma wil ni zeggen de welke

A3 denk ik, al weet ik niet zeker of dat stuur in de A3 is geleverd geweest.

Comment

• Blijkbaar wel dus:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      A3 denk ik, al weet ik niet zeker of dat stuur in de A3 is geleverd geweest.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

Mis, A4 cabrio is het

Last edited by ; 01/04/2009, 23:58.

Comment

• jup, absoluut A4 cab

pre-facelift 2.5TDI multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

B6 cabrio...

Comment

Working...
                                          X