vet, hunter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenRespect voor jouw bak !
En tot nu toe maar één schokdemper sterk seg, ik dacht dat de schokdempers zwakke punt was bij de A6'jes.
LMM zou ook een zwak punt zijn. De onze was pas kapot op 330k km of zo.
Wat ik vergeten was is het vervangen van de draagarmen vooraan. Maar dat was een terugroepactie van Audi, dus uiteindelijk geen kost.
Comment
-
de allroad doet raar... sinds deze morgen geeft hij een storing
hij loopt ook vrij onregelmatig bij koudstart, dus ben ik hem even gaan warmrijden maar nu doet hij het nog steeds
recent nog onderhoud gehad, de auto rijdt goed ook
ik doe de motorkap open.. ik zie daar onder het plastiek net links naast het reservoir vd koelvloeistof een vod zitten.. maakt ook zo'n piepend geluid zoals je kan horen int filmpje
heb de vod er maar uitgedaan, geen enkel verschil..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis dat geen ketting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe S6 heeft ook een distributieriem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNope ketting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBij de Q7 is het een riem
dus zal dat ook bij die allroad zo zijn
wel raar van die vod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHebben de 'zwaardere' motoren dan meestal een ketting, of hoe zit dat in elkaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheb het ffe opgezocht en idd tis met een riem, zal gewoon niet vervangen geweest zijn
wel raar van die vod
Wrs om de oliepeil te checken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPlakkaatverf?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenVod, bedoel je gewoon een doekje?
Wrs om de oliepeil te checken
heb het Audi serviceplan boekje ook es doornomen, bij 120.000 km (laatste service) staat de 'Zahnriemen' niet aangevinkt. ook vreemd dat de olie van haldex, s-tronic, multitronic enzo wel moet vervangen worden om de zoveel tijd/km maar bij een tiptronic/handbak niet?
kan er mij ook iemand uitleggen waarom 'Ölwechsel' nooit staat aangevinkt maar 'Longlife' wel.. wat is het verschil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtennee echt een vod
heb het Audi serviceplan boekje ook es doornomen, bij 120.000 km (laatste service) staat de 'Zahnriemen' niet aangevinkt. ook vreemd dat de olie van haldex, s-tronic, multitronic enzo wel moet vervangen worden om de zoveel tijd/km maar bij een tiptronic/handbak niet?
kan er mij ook iemand uitleggen waarom 'Ölwechsel' nooit staat aangevinkt maar 'Longlife' wel.. wat is het verschil?
Comment
Comment