Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Zo n powerbox kunnen we op onze B6 en B7 ook wel gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenhoe zijn de prestaties met die 150 pk?
Zo n powerbox kunnen we op onze B6 en B7 ook wel gebruiken
Zo'n powerbox brengt volgens vele internet advertenties +30 pk op.
Dan heb ik al 170 pk. Ik hou het bij 150-155 pk, want het exacte vermogen is onbekend .
0-100 is in 9 sec. welzeker te doen, heb het nog niet exact getest, maar op 't moment dat ik op de rem ga, zat ik al aan 110 op de teller, wat overeenkomt met 100 km/u.
Wat echt opmerkelijk is, is dat er precies geen einde komt aan de trekkracht. (kat leeg)
Voordat ik het door heb, zit ik al aan 160 - 180 km/u.
En verbruik is zelfs verminderd
Comment
-
Zeer knap in mijn ogen..
Comment
-
S line-exterieurpakket
Verlaging rondom (-5 cm)
(Originele?) RS4-velgen in 19 inchBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenStandaard zouden deze motoren +140 pk opleveren (veel gezegd op dit forum).
Zo'n powerbox brengt volgens vele internet advertenties +30 pk op.
Dan heb ik al 170 pk. Ik hou het bij 150-155 pk, want het exacte vermogen is onbekend .
0-100 is in 9 sec. welzeker te doen, heb het nog niet exact getest, maar op 't moment dat ik op de rem ga, zat ik al aan 110 op de teller, wat overeenkomt met 100 km/u.
Wat echt opmerkelijk is, is dat er precies geen einde komt aan de trekkracht. (kat leeg)
Voordat ik het door heb, zit ik al aan 160 - 180 km/u.
En verbruik is zelfs verminderd
dat klinkt allemaal mooi volgend jaar koop ik normaal pa zijn B7 over. Slechts 115 pk he... dus eens overwegen dan. Zeker met verminderd verbruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenZeer knap in mijn ogen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtendat klinkt allemaal mooi volgend jaar koop ik normaal pa zijn B7 over. Slechts 115 pk he... dus eens overwegen dan. Zeker met verminderd verbruik
Met 4 man in de auto haalt deze moeiteloos 180 à 190 km/u. Heb 195 km/u op de GPS getikt maar sneller ben ik niet gegaan...
Teller stond rond de 210 km/u.
BMW 3 coupés en 5series allemaal geen probleem om 'm bij te houden
In totaal 700 km en verbruik over all: 6,1 L/100 km
Ook nog gespeeld tegen de Q7 met vader achter het stuur.
Q7 verplettert A4 gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenPrachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVet, prefacelift ombouw naar facelift zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenIdd dat zegt de site. Aan de buitenzijde volgens mij niet meer zichtbaar dat dit ooit een préfacelift was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBMW 3 coupés en 5series allemaal geen probleem om 'm bij te houden
In totaal 700 km en verbruik over all: 6,1 L/100 km
Comment
Comment