Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een kar toch, die A8. Ze mogen hun nieuwe S en 7 houden.
ik rij alle dagen minstens 400 km met eem A8 4.2 FSI.
Daarvoor reed ik met een S 320 cdi.
De tractie van de audi is ongelooflijk. Quattro is niet te evenaren.
Maar qua comfort is de S beter.
Het zijn m'n zaken eigenlijk niet, maar ben je chauffeur voor iemand?
Anyway, zo'n A8 is voor mij ook nog steeds de moeite binnen z'n klasse. It never gets old... Ik heb torenhoge verwachtingen (en een beetje schrik) vor z'n opvolger.
Het zijn m'n zaken eigenlijk niet, maar ben je chauffeur voor iemand?
Anyway, zo'n A8 is voor mij ook nog steeds de moeite binnen z'n klasse. It never gets old... Ik heb torenhoge verwachtingen (en een beetje schrik) vor z'n opvolger.
Ja mijn beroep is directiechauffeur.
De A8 is een lange versie en een exclusive versie met 20 duim velgen.
Die zijn ook niet goed voor het comfort hoor.
Met de winterbanden in 19 duim rijd hij veel beter.
Ik ben blij om al die km´s met zo´n auto te mogen doen.
Een retourtje Frankfurt (800 km over en weer) is iets dat frequent voorkomt.
Anyway, zo'n A8 is voor mij ook nog steeds de moeite binnen z'n klasse. It never gets old... Ik heb torenhoge verwachtingen (en een beetje schrik) vor z'n opvolger.
Same here, ondanks z'n leeftijd blijft de D3 wel iets tijdloos hebben en mag ie gerust naast een nieuwe 7 of S staan.
Voor het laatste vrees ik ook wel wat moet ik toegeven.
Comment