Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet nog zo'n facelift gezien.
    Normaal ben ik niet zo led-achtig ingesteld, maar staat wel knap met die nieuwe leds vind ik
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ja de A6 facelift is echt prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Die BMW's gewoon met een 2.0 dan ? Kan mij moeilijk voorstellen dat je een 325d ofzo zou bijhouden..

De topsnelheid van de 2.0 ligt al een stuk boven de 200.

Comment

• Comment

• In Knokke stond er vorige week ook een 3.6, zeldzame verschijning. Er stond een Arabische plaat op weliswaar.

Comment

• I love this car

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ik verkies de 6.0 W12 toch boven de S8.

Comment

• Wat een kar toch, die A8. Ze mogen hun nieuwe S en 7 houden.

Comment

• Is deze kleur ook in België te vinden op A4 B6?

Altlas grijs:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Wat een kar toch, die A8. Ze mogen hun nieuwe S en 7 houden.
                          ik rij alle dagen minstens 400 km met eem A8 4.2 FSI.
                          Daarvoor reed ik met een S 320 cdi.
                          De tractie van de audi is ongelooflijk. Quattro is niet te evenaren.
                          Maar qua comfort is de S beter.

Comment

• Het zijn m'n zaken eigenlijk niet, maar ben je chauffeur voor iemand?
                            Anyway, zo'n A8 is voor mij ook nog steeds de moeite binnen z'n klasse. It never gets old... Ik heb torenhoge verwachtingen (en een beetje schrik) vor z'n opvolger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Het zijn m'n zaken eigenlijk niet, maar ben je chauffeur voor iemand?
                              Anyway, zo'n A8 is voor mij ook nog steeds de moeite binnen z'n klasse. It never gets old... Ik heb torenhoge verwachtingen (en een beetje schrik) vor z'n opvolger.
                              Ja mijn beroep is directiechauffeur.
                              De A8 is een lange versie en een exclusive versie met 20 duim velgen.
                              Die zijn ook niet goed voor het comfort hoor.
                              Met de winterbanden in 19 duim rijd hij veel beter.

Ik ben blij om al die km´s met zo´n auto te mogen doen.
                              Een retourtje Frankfurt (800 km over en weer) is iets dat frequent voorkomt.

Comment

• Vet! Spoedvergaderingen moeten voor jou leuker zijn dan voor de directie, lijkt me.

Comment

Same here, ondanks z'n leeftijd blijft de D3 wel iets tijdloos hebben en mag ie gerust naast een nieuwe 7 of S staan.

Voor het laatste vrees ik ook wel wat moet ik toegeven.

Comment

Vet! Spoedvergaderingen moeten voor jou leuker zijn dan voor de directie, lijkt me.
                                    200 is een gewoonte aan het worden ja in duitsland
                                    moet me wel zien in te houden in belgie en NL

Comment

• Is het een facelift of pre-facelift?

Comment

• hij is van 2007
                                        dit is em met de 19" wintervelgen nog

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X