Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Hans.
    dit is toch echt een pak te laag.. dat kan toch niet leuk zijn voor mee te rijden. En ik vind het nog lelijk ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      dit is toch echt een pak te laag.. dat kan toch niet leuk zijn voor mee te rijden. En ik vind het nog lelijk ook...
      dat is airride hé, ik vermoed dat je zo niet kunt rondrijden zelfs, enkel show => no go

't Is natuurlijk lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Zalig... Black is beautiful

Comment

• ik ben al een tijdje op zoek naar zwarte velgen voor mijn zwarte A5.
          nu heb ik De velgen gezien in the USA, in aanbieding van 330dollar nu voor maar 59 dollar per stuk, die velgen kosten in belgie of nederland 250 euro per stuk.
          nu wil ik die velgen laten imorteren, weet iemand of het de moeite is??
          any tips????

Comment

• Mijn maat is van plan een Facelift A3 te kopen..
            Een 1.6 naft met 102pk
            De keuze van de motor ligt hem vooral in het voordeel van prijs van de auto (kan hem goedkoop kopen via iemand die hij kent, splinternieuw) Reken toch op een korting van 2500-3000€...

Opties:

PDC
            16" Aluminium velgen 6 spaak
            Aut. klimaatregeling
            Radio Cd Audi Concert
            In hoogte verstelbare zetels
            Elektriche verwarmde spiegels
            Bi-Xenon lichten met LED-verlichting

Hij kan kiezen tussen 2 auto's: 3-deurs en Sportback, de 3-deurs is 2000€ goedkoper (dezelfde opties)
            3-deurs is een witte met zwart stof, Sportback is een zwarte met wit/beige stof.

Iemand suggesties? Langs de ene kant vind ik het prijsvoordeel overtuigend, langs de andere kant vind ik de motor tegenvallen... Een 1.4 TFSI zou ideaal (of toch al beter) zijn geweest natuurlijk.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Moeilijke keuze. Ik vind de Sportback knapper dan de 3-deurs, maar dat interieur van die zwarte vind ik echt niet mooi. Geen één van de twee voor mij Maar als ik dan echt moet kiezen, de witte.

Comment

• Voor mij de zwarte. De witte schreeuwt om grotere velgen (Zwarte eigenlijk ook, maar toch minder) en het interieur van de zwarte geeft een mooi contrast met de buitenkleur
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik zou dan toch voor de witte gaan, heeft hij zelf nog wat € over voor eventuele andere opties
                  En de motor valt wel mee hoor, heb 'm ook!
                  (De 1.4TFSI is niet meer te bestellen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                    ik ben al een tijdje op zoek naar zwarte velgen voor mijn zwarte A5.
                    nu heb ik De velgen gezien in the USA, in aanbieding van 330dollar nu voor maar 59 dollar per stuk, die velgen kosten in belgie of nederland 250 euro per stuk.
                    nu wil ik die velgen laten imorteren, weet iemand of het de moeite is??
                    any tips????
                    Dat kan niet é.... Over welke velgen gaat het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Moeilijke keuze. Ik vind de Sportback knapper dan de 3-deurs, maar dat interieur van die zwarte vind ik echt niet mooi. Geen één van de twee voor mij Maar als ik dan echt moet kiezen, de witte.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Voor mij de zwarte. De witte schreeuwt om grotere velgen (Zwarte eigenlijk ook, maar toch minder) en het interieur van de zwarte geeft een mooi contrast met de buitenkleur
                      Andere velgen komen er sowieso op, zal iets van een 18" zijn dan...
                      De zwarte icm het lichte interieur vind ik ook de moeite stiekem

Oorspronkelijk geplaatst door Faithless² Bekijk Berichten
                      Ik zou dan toch voor de witte gaan, heeft hij zelf nog wat € over voor eventuele andere opties
                      En de motor valt wel mee hoor, heb 'm ook!
                      (De 1.4TFSI is niet meer te bestellen).
                      Ik heb jouw topic al doorlezen Kwestie van wat info te hebben... Hij heeft nu een 1.4Tdi Ibiza van 2006 met 80pk, dus deze zal zoals je zegt, sowieso al leuker zijn qua motor
                      Heb het gemerkt van de 1.4TFSI, spijtig eigenlijk...

Comment

• hey vandaag was mijn dag toch nog wat opgefleurt door een spotting van een q7 nadat mijn e class het begaf .

kwam daarstraks bij mijn fm voor een paar setjes wielen te laten rechten en opeens staat daar een q7 met ovale uitlaat pijpen . Mijn eerste gedacht was een s line met wat aanpassingen of zo. Maar toen ik trug ging kijken en ik de bevallige dame zag weg rijden was ik bijna zeker dat het een q7 v12 tdi was :p. Nu ben ik niet zo een audi kenner maar heeft deze wagen niet 500 + pk en 800+ nm aan koppel of zo ? Ik weet wel dat deze moter de sterkste diesel is en dat die de v10 van vw gewoon wegblaast .
                        laatste vraagje kom je hem regelmatig tegen of is dit iets uitzonderlijk ?.
                        wil je hem zien rond toeren straks ff naart turnhout komen

paar foto's met mijn omnia ( slechte kwaliteit)

Comment

• 500pk en 1000Nm
                          Beest van een bak!

Comment

• Dit is inderdaad een Q7 V12 TDI 6.0 liter, 500 pk, 1000 Nm. Die ga je niet elke dag tegenkomen denk ik. Heerlijke wagen

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

vetste filmke
                            Last edited by ; 29/04/2009, 17:32.

Comment

• Hier enkele foto's van een Audi B6 van een goede vriend van me.

Op volgende foto zie je lichte wijzigingen nl. S4-deurdrempels en een USA-achterklep.

Ik zie die eigenlijk liever dan een B7.
                              (Behalve de RS4 B7 natuurlijk)

Meer foto's en uitleg op www.vagplus.org

Grtz.
                              Nick
                              Last edited by ; 29/04/2009, 23:02.

Comment

• Dat is die vette B6 vanop de (R)S-meet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Dat is die vette B6 vanop de (R)S-meet
                                  Idd, en die heeft sinds vorige week S4-deurdrempels en USA-kofferklep.
                                  Subtiele wijzigingen, maar die maken de wagen echt wel mooier vind ik.

Grtz.
                                  Nick

Comment

• die staat inderdaad heel mooi op z'n poten.

En inderdaad... B6 > B7

edit: 't klinkt afgezaagd maar de ringen horen er op te blijven... 't ziet er net iets te veel tjoening uit zonder...
                                    Last edited by ; 29/04/2009, 23:18.

Comment

• B6 = B7

Comment

• Nog steeds een knappe A4 die B6, enige wat ik mis zijn de ringen op het kofferdeksel.

Comment

Working...
                                        X