Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
next-gen RS van 2010 staat nu reeds te koop !!!!
==>>>> http://search.autotrader.co.uk/es-uk...leRegLetter=10
w000000000tttt !! ....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
Helaas ook geen pics genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenM'n buurman (Standard-speler Defour) heeft deze week een witte Q7 v12 gehuurd. Spijtig dat ik er niet was
Helaas ook geen pics genomen
Zijne RS6 heeft 2 weken bij ons gestaan, heeft een klein ongeval gehad, spatbord rechtsvoor met koplamp en voorbumper waren eraan.
Vindt het schandalig hoe zijn auto's eruit zien, binnen vuil en vettig, buiten alle velgen borduurschade, deukjes, kretsen Ik zou fier zijn als ik zoiets kon hebben mja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk BerichtenDie witte Q7 V12 stond bij ons aan de garage, hij wilt misschiens een V12 kopen voor zijn schoonvader die nu die zwarte Q7 3.0tdi heeft.
Zijne RS6 heeft 2 weken bij ons gestaan, heeft een klein ongeval gehad, spatbord rechtsvoor met koplamp en voorbumper waren eraan.
Vindt het schandalig hoe zijn auto's eruit zien, binnen vuil en vettig, buiten alle velgen borduurschade, deukjes, kretsen Ik zou fier zijn als ik zoiets kon hebben mja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenals ge zoveel geld verdient me achter een balleke aan te hossen ... kzou er ook ni veel respect voor hebben moest het zo gemakkelijk gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWat is dat voor bullshit? Omdat je veel geld verdient is het niet nodig om respect te hebben voor uw materiaal?
Comment
-
electrisch inklapbare spiegels a4 avant
Hallo,
Even een dummy vraagje vanwege het feit dat ik geen handleiding bij de wagen ontvangen heb: bij mijn avant heb ik elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Dit is te doen via het knopje voor regeling spiegels.
Nu vraag ik me af : is er geen setting waarmee dit automatisch gaat ( als je vertrekt klappen ze open, als je het contact aflegt, klappen ze dicht ) of moet je dit steeds manueel doen via het knopje?
thanks voor respons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gozothegreat Bekijk BerichtenHallo,
Even een dummy vraagje vanwege het feit dat ik geen handleiding bij de wagen ontvangen heb: bij mijn avant heb ik elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Dit is te doen via het knopje voor regeling spiegels.
Nu vraag ik me af : is er geen setting waarmee dit automatisch gaat ( als je vertrekt klappen ze open, als je het contact aflegt, klappen ze dicht ) of moet je dit steeds manueel doen via het knopje?
thanks voor respons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenals ge veel geld verdient door kei hard te werken, 60-70 uren per week te kloppen en u dan ne dikke bak permiteren, ja dan zou ik dieje ook behandelen alsof het men kind was, als ik da geld zou verdienen door wa op een grasvlakte te gaan rondhuppelen ...
Comment
Comment