Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Nog steeds een knappe A4 die B6, enige wat ik mis zijn de ringen op het kofferdeksel.
    ²²²²

Heel jammer

Comment

• next-gen RS van 2010 staat nu reeds te koop !!!!

==>>>> http://search.autotrader.co.uk/es-uk...leRegLetter=10

w000000000tttt !! ....
      Last edited by ; 01/05/2009, 20:09.

Comment

• Alé nog een nieuwe shoot met een Audi MET ringen

Meer @ www.vagplus.org

Comment

• Audi A4 B5 115 PK tiptronic - Audi A4 B6

Heb het verbruik van m'n A4 nog nooit zo hoog gezien.
          Veel op en af gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
            Dit is inderdaad een Q7 V12 TDI 6.0 liter, 500 pk, 1000 Nm. Die ga je niet elke dag tegenkomen denk ik. Heerlijke wagen

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

vetste filmke
            M'n buurman (Standard-speler Defour) heeft deze week een witte Q7 v12 gehuurd. Spijtig dat ik er niet was
            Helaas ook geen pics genomen

Comment

• Je fais du tuning quoi

* gone *
              Last edited by ; 25/05/2009, 23:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                M'n buurman (Standard-speler Defour) heeft deze week een witte Q7 v12 gehuurd. Spijtig dat ik er niet was
                Helaas ook geen pics genomen
                Die witte Q7 V12 stond bij ons aan de garage, hij wilt misschiens een V12 kopen voor zijn schoonvader die nu die zwarte Q7 3.0tdi heeft.

Zijne RS6 heeft 2 weken bij ons gestaan, heeft een klein ongeval gehad, spatbord rechtsvoor met koplamp en voorbumper waren eraan.
                Vindt het schandalig hoe zijn auto's eruit zien, binnen vuil en vettig, buiten alle velgen borduurschade, deukjes, kretsen Ik zou fier zijn als ik zoiets kon hebben mja

Comment

• Vandaag wat km's gedaan met de A6 van de papa.
                  Wat een kar
                  Wel groot in vergelijking met de A-klasse van mijn ma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
                    Die witte Q7 V12 stond bij ons aan de garage, hij wilt misschiens een V12 kopen voor zijn schoonvader die nu die zwarte Q7 3.0tdi heeft.

Zijne RS6 heeft 2 weken bij ons gestaan, heeft een klein ongeval gehad, spatbord rechtsvoor met koplamp en voorbumper waren eraan.
                    Vindt het schandalig hoe zijn auto's eruit zien, binnen vuil en vettig, buiten alle velgen borduurschade, deukjes, kretsen Ik zou fier zijn als ik zoiets kon hebben mja
                    als ge zoveel geld verdient me achter een balleke aan te hossen ... kzou er ook ni veel respect voor hebben moest het zo gemakkelijk gaan
                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                      als ge zoveel geld verdient me achter een balleke aan te hossen ... kzou er ook ni veel respect voor hebben moest het zo gemakkelijk gaan
                      Wat is dat voor bullshit? Omdat je veel geld verdient is het niet nodig om respect te hebben voor uw materiaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Wat is dat voor bullshit? Omdat je veel geld verdient is het niet nodig om respect te hebben voor uw materiaal?
                        als ge veel geld verdient door kei hard te werken, 60-70 uren per week te kloppen en u dan ne dikke bak permiteren, ja dan zou ik dieje ook behandelen alsof het men kind was, als ik da geld zou verdienen door wa op een grasvlakte te gaan rondhuppelen ...
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Heey dat is niet aan ons besteed of hij al dan niet zijn wagens goed verzorgt.
                          Hij moet dat zelf weten natuurlijk.

Jammer van de RS6.

Comment

• Geef es zijn nummer, dan zal ik ze wel proper zetten => iedereen tevreden

Comment

• In de orkaan aan slecht nieuws uit de autosector is er ook goed nieuws. De Audifabriek in Brussel draait op maximumcapaciteit. De directie heeft het personeel al verwittigd dat er misschien extra zaterdagwerk komt.

Comment

• electrisch inklapbare spiegels a4 avant

Hallo,

Even een dummy vraagje vanwege het feit dat ik geen handleiding bij de wagen ontvangen heb: bij mijn avant heb ik elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Dit is te doen via het knopje voor regeling spiegels.

Nu vraag ik me af : is er geen setting waarmee dit automatisch gaat ( als je vertrekt klappen ze open, als je het contact aflegt, klappen ze dicht ) of moet je dit steeds manueel doen via het knopje?

thanks voor respons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gozothegreat Bekijk Berichten
                                  Hallo,

Even een dummy vraagje vanwege het feit dat ik geen handleiding bij de wagen ontvangen heb: bij mijn avant heb ik elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Dit is te doen via het knopje voor regeling spiegels.

Nu vraag ik me af : is er geen setting waarmee dit automatisch gaat ( als je vertrekt klappen ze open, als je het contact aflegt, klappen ze dicht ) of moet je dit steeds manueel doen via het knopje?

thanks voor respons
                                  Als het niet via de boordcomputer ingesteld kan worden, dan mss wel via VAG-COM. Je kan het eens aan je dealer vragen al is dat geen zekerheid dat hij dat zal weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                    als ge veel geld verdient door kei hard te werken, 60-70 uren per week te kloppen en u dan ne dikke bak permiteren, ja dan zou ik dieje ook behandelen alsof het men kind was, als ik da geld zou verdienen door wa op een grasvlakte te gaan rondhuppelen ...
                                    Das nu is de grootste zever dak de laatste maanden hier gehoord heb se.. Kga der alleen ni verder op ingaan want dan komen die OFF-TOPIC bordjes weer. Als ik er nu al geen krijg.

Comment

• Q7 >>>>> BMW 5

Comment

• Da's appelen met peren vergelijken

Comment

• doe mij maar de 5

Zeker in die kleur, en tis een 530d.

Comment

Working...
                                          X