Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ASF = Audi Space Frame

je bedoelt SFG neem ik aan?

Comment

• Dit is de A6 van een kennis uit Duitsland
      Heb daarmee jaar of twee geleden nog een ontmoeting mee gehad @ Turkey.
      Toen vond ik het echt een sjieke bak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Dit is de A6 van een kennis uit Duitsland
        Heb daarmee jaar of twee geleden nog een ontmoeting mee gehad @ Turkey.
        Toen vond ik het echt een sjieke bak!

Het leer begint los te komen van zijn zetels..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          ASF = Audi Space Frame

je bedoelt SFG neem ik aan?
          Crap

Ik zag deze ochtend nog dat ASF-logo in de binnenkant van de deur van onze A8, wellicht vandaar de verwarring.

SFG it is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Crap

Ik zag deze ochtend nog dat ASF-logo in de binnenkant van de deur van onze A8, wellicht vandaar de verwarring.

SFG it is
            In een A2 stond dat ook

Comment

• 327 km/h is voor mietjes. Dat vonden ze althans bij Hohenester, waar ze na het biogas-record van vorig jaar nog even vlijtig aan het werk gingen. Op Pappenburg zette de verbeterde A4 deze keer een ongelooflijke snelheid van 364,6 km/h op de klok. De A4 knalt hiermee een Bugatti voorbij, die ondertussen het record nog […]

Comment

• Ik pleeg zelfmoord de dag dat we allen zo'n velgen hebben.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                  Ik pleeg zelfmoord de dag dat we allen zo'n velgen hebben.
                  Hebben wat weg van de zalige D2 A8 6.0 W12 wieldoppen van onze B6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                    Hebben wat weg van de zalige D2 A8 6.0 W12 wieldoppen van onze B6
                    DOEI!

Neen daar zijn de gaten ten minste nog "realistisch". Hier proberen ze een BBS velg na te tekenen. Ik wil dit echt niet onder m'n wagen zien!
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                      Ik pleeg zelfmoord de dag dat we allen zo'n velgen hebben.
                      in nederland hangen er van die velgen onder de touaregs van de politie
                      2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                      2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Weet er iemand welke single of double din radio's van een audi A3 (originele dus), kunnen worden aangesloten op een USB stick/usb powered harde schijf, met mappenstructuur en tags die verschijnen op het scherm?

Thanks!
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• http://www.autojunk.nl/clips/view/158384

Comment

• Ooit eens in Antwerpen gezien,depanneur moest de wagen ook zo wegtrekken van de flikken maar hij heeft niet gedaan en er is een andere moeten komen die de wagen kon oppakken .

Comment

• stond al in het ergernis - topic

Comment

• op zo'n manier een wagen wegslepen kan niet echt goed zijn...
                                Hoe sleept men trouwens wagens met elektronisch handrem die in versnelling geparkeerd staat?
                                Vroeger koppelde de takeldienst al wel eens een handremkabel los, maar dat kan dan ook niet meer

Comment

• Zalig, I won the pledge, m'n madam gaat een nieuwe bumper voor de Compi betalen

Ik denk wel dat ik een nieuwe koop, aan die tweedehandse op ebay scheelt meestal sowieso iets en zijn dan ook nog eens relatief pokkeduur, give or take ca. 350 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Zalig, I won the pledge, m'n madam gaat een nieuwe bumper voor de Compi betalen

Ik denk wel dat ik een nieuwe koop, aan die tweedehandse op ebay scheelt meestal sowieso iets en zijn dan ook nog eens relatief pokkeduur, give or take ca. 350 EUR

zalig, go P

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten

zalig, go P
                                      Voor het eerst gemerkt dat geduld soms loont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        stond al in het ergernis - topic
                                        HAHAHA

JamesBond007 schrijft,
                                        Geplaatst op 2009-05-31 16:59:03

Ik ben 2,10 en minstens zo breed. Als dit mijn auto was had ik ze alle 3 aangekunt. Als ze iets hadden kapot gemaakt dan waren ze helemaal de lul. Want 1 belletje en er staat een leger van 2 meter mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          HAHAHA

JamesBond007 schrijft,
                                          Geplaatst op 2009-05-31 16:59:03

Ik ben 2,10 en minstens zo breed. Als dit mijn auto was had ik ze alle 3 aangekunt. Als ze iets hadden kapot gemaakt dan waren ze helemaal de lul. Want 1 belletje en er staat een leger van 2 meter mensen.
                                          Indd, ik ben 1 van z'n bitchen

Comment

Working...
                                          X