Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Nog Audi-rijders met een 2.8
    Hoor eens bij een Skoda-dealer. Deze motor is ook in de vorige Superb geleverd.

Comment

• Er zit nieuwe olie in mijn A4:

Van Castrol TXT naar Wintershall 5w40 overgeschakeld.
      Ik vond dat die teveel verbruikte met castrol erin.
      Benieuwd wat dat gaat geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Er zit nieuwe olie in mijn A4:

Van Castrol TXT naar Wintershall 5w40 overgeschakeld.
        Ik vond dat die teveel verbruikte met castrol erin.
        Benieuwd wat dat gaat geven.
        verschilt dit veel qua olie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
          verschilt dit veel qua olie?
          Ja dat vraag ik mij ook af.

't Is geen olie die je direct ergens vindt...

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Kzou zoiets nog wel willen

Comment

• Mijn eerste echte onboard video
              't Is nog vrij goed gelukt vind ik.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met goeie boxen kijken
              = nice sound

Comment

• Dikke kar izzy

Comment

• Hoe heb je de camera bevestigd?

Comment

• Walter Röhrl maakt ‘comeback‘ in Audi
                    Geschreven door Walter Geuzebroek
                    Friday, 10 April 2009

Ter ere van het jubileum “100 jaar Audi“ zal de gevierde coureur Walter Röhrl tijdens vier evenementen achter het stuur kruipen van wagens uit de collectie van Audi kruipen.

„We zijn apetrots dat Walter Röhrl weer eens onderweg zal zijn in z’n historische Audi’s en daarvoor zijn we met name Porsche AG zeer dankbaar “, vertelt een glunderende Thomas Frank, baas van de collectie ‘Audi Tradition’. Walter Röhrl is vertegenwoordiger van Porsche AG en heeft voor de optredens met Audi Tradition een vrijbriefje van z’n baas gekregen. “Ook ik verheug mij erop weer eens achter het stuur van ‘mijn’ Audi’s te mogen zitten,“ bevestigde de racelegende.

Het programma luidt als volgt: Goodwood Festival of Speed (3 t/m 5 juli) in de UK, Heidelberg Historic (9 t/m 11 juli), „100 Jaar Audi“ op het circuit de Donauring (18 juli) in Ingolstadt en tijdens de Eifel Classic Rallye die van 1 t/m 3 oktober plaatsvindt en die start op de Nürburgring. Natuurlijk zit Walter Röhrl tijdens deze wedstrijden alleen in ’zijn‘ auto’s, zoals bijvoorbeeld de Audi Sport quattro S1 “Pikes Peak“, om daarmee in Goodwood aan de legendarische heuvelklim mee te kunnen doen.

Walter Röhrl bestuurde in zijn tijd als Audi-fabrieksrijder zowel rally- als circuitwagens, wagens die voor de fans allang de status van legende bereikt hebben. Zo als bijvoorbeeld de Audi quattro A2, met welke hij tijdens de eerste inzet meteen de Rally van Monte Carlo op z’n palmares bijschreef. Of de Audi Sport quattro, die we beter kennen als “de Korte“. De legendarische rijder won daarnaast als enige met de laatste rally-evolutie, de Audi Sport quattro S1, een ronde van het WK: de Rally San Remo in 1985.

Na zijn rally-tijd bij Audi stapte Walter Röhrl over naar het circuit en reed hij rond in de VS waar hij de Audi 200 quattro TransAm en de Audi 90 quattro IMSA-GTO met succes bestuurde. De meest onvergetelijke zege in z’n hele Audi-carrière vierde Röhrl op de Pikes Peak. De in Regensburg geboren coureur brak in 1987 tijdens het laatste uitje met de Audi Sport quattro S1 alle records tijdens de beroemdste heuvelklim ter wereld: hij won als eerste mens onder de elf minuten de duizelingwekkende rit naar 2000 meter hoogte waardoor z’n naam in de geschiedenisboeken werd bijgeschreven.

Comment

• Je bent je gordel vergeten fizzy!

Comment

• Dat wil ik meemaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Je bent je gordel vergeten fizzy!
                          't Was op een industrieterrein dus totaal geen verkeer daar.
                          Ik heb ook nog deel 2 (openbare weg) daar had ik mijn gordel wel op.

Comment

Mijn eerste echte onboard video
                            't Is nog vrij goed gelukt vind ik.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met goeie boxen kijken
                            = nice sound
                            Je hebt je gordel niet aan, foei Izzy

Comment

't Was op een industrieterrein dus totaal geen verkeer daar.
                              Ik heb ook nog deel 2 (openbare weg) daar had ik mijn gordel wel op.
                              Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              Je hebt je gordel niet aan, foei Izzy
                              Mor allé
                              maar jah niet op gelet zeker.
                              Jammer eig :-x

Comment

• Knap filmpje, vraag me ook wel af hoe je camera bevestigd hebt.

Trouwens was het de bedoeling om 'tussengas' te geven?
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• En zo liggen terugschakelen, dat legt ook weinig af hé. 't Is een diesel, boven 3500rpm gebeurt er niets meer behalve meer lawaai

Comment

• Mah terugschakelen is cool.

Je leek me wel vrij 'hard' voor de koppeling, izzy. Maar geen idee of je die zo minder of juist meer verslijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Mah terugschakelen is cool.

Je leek me wel vrij 'hard' voor de koppeling, izzy. Maar geen idee of je die zo minder of juist meer verslijt.
                                      243.000 km
                                      eerste koppeling
                                      zegt genoeg denk ik

Echt superbak! Kan er echt tegen.
                                      Doe het niet zo vaak, hoor

Comment

• Dan al het wel minder zijn.

Perfect. Dan ga ik ook nog wat raggen. Ajuus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Knap filmpje, vraag me ook wel af hoe je camera bevestigd hebt.

Trouwens was het de bedoeling om 'tussengas' te geven?
                                          waar zie jij hem tussengas geven mss?

Comment

Working...
                                          X