Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k weet niet, het kan ook aan mij liggen. Maar ik hoor precies alsof hij net wat te vroeg gas geeft waardoor je motor nog efkes in hogere toeren hoort en daarna terug in lage toeren in volgende versnelling ("woooaaa wu woooa")
Heb nergens tussengas gegeven.
Wat ik soms wel doe is mijn gaspedaal lichtjes ingetrapt houden bij het terugschakelen..
En zo liggen terugschakelen, dat legt ook weinig af hé. 't Is een diesel, boven 3500rpm gebeurt er niets meer behalve meer lawaai
Ja bij 0:23 schakel ik terug naar 2de vitesse.
Heb je dan erna ook de wijzer van de snelheidsmeter gezien?
Ik zie toch op hoge toeren wat snelheid toenemen hoor
Slechte kwaliteit, foto's zijn in het donker en regen genomen.
Dit zit op mijnen A4 ook, en dat is gewoon een beschermingsnet dat je naar boven kan trekken opdat de inboedel niet van de koffer naar de voorstoelen zou verhuizen.
PLEASE READ BEFORE WATCHING! Treat this video as if you're at a movie theatre so you get the full effect of the film, as i intended, in your own home. -Make…
Ja hij houd zijn gas wat in als hij opschakelt, je ziet het ook op de toerenteller, het toerental valt pas terug als de koppeling aangrijpt.
Niet omdat hij gas lost.
Comment