Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Knappe A6!

Hoeveel heb je betaald voor die leds? Waar? Merk?
    Heb nl gezien dat er een lampje kapot is van de mijne en ik ze dus beter allebei zou vervangen...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten

Foto van de led-nummerplaatverlichting
      Toch een 1.9 130 PK he?

Waarom hebben die achteraan zichtbare dikkere uitlaatpijpen (gelijk de 2.5 TDI) gekregen en de A4 B6 130 PK niet?

Vind dat mooi passen die uitlaat van de A6's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
        Knappe A6!

Hoeveel heb je betaald voor die leds? Waar? Merk?
        Heb nl gezien dat er een lampje kapot is van de mijne en ik ze dus beter allebei zou vervangen...
        Heb die gekocht bij Autosport Willy te moeskroen.. koste echt 2x niks en s'nachts is het een mooie verschijning!

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Toch een 1.9 130 PK he?

Waarom hebben die achteraan zichtbare dikkere uitlaatpijpen (gelijk de 2.5 TDI) gekregen en de A4 B6 130 PK niet?

Vind dat mooi passen die uitlaat van de A6's.
        Is inderdaad nen 1.9TDI met 131 pk!

Dat weet ik niet, weet wel dat deze auto een Chroom-pack heeft en dat het daarom is dat deze verchroomt zijn. Kan mss zijn omdat hem van duits afkomst is??

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Ziet er nog prachtig uit, heb je interieur foto"s?
        Zal ik sebiet eens gaan doen si!

Comment

Is inderdaad nen 1.9TDI met 131 pk!

Dat weet ik niet, weet wel dat deze auto een Chroom-pack heeft en dat het daarom is dat deze verchroomt zijn. Kan mss zijn omdat hem van duits afkomst is??
          Ah ja als ik soms op Mobile zit, zie ik vaak vaak 131 pk ipv 130 staan. Dacht dat ze dat expres deden.

Dat zou er wel mee te maken kunnen hebben. Maar bij de facelift (2003) hebben dacht ik alle A6's zichtbare en dikkere uitlaten gekregen (aan één zijde dus gelijk de uwe). Ervoor hadden ze geen zichtbare uitlaten.
          Ik weet dat de 2.5 tdi préfacelift twee uitlaten aan ieder kant hebben.
          De A4 B6 TDI heeft nooit zichtbare uitlaten gekregen.

Comment

• Allé, u vraagt ... ik load up é

Last edited by ; 14/06/2009, 19:51. Reden: Foto's macheerde ni allemaal..

Comment

Heb die gekocht bij Autosport Willy te moeskroen.. koste echt 2x niks en s'nachts is het een mooie verschijning!
              Ah dan spring ik daar wel eens binnen donderdag na mijn examen

Heb nl nog witte standlichtjes nodig ook
              Thx
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3

Comment

Ah dan spring ik daar wel eens binnen donderdag na mijn examen

Heb nl nog witte standlichtjes nodig ook
                Thx
                Hier zie je hoe dat is s'nachts, op de foto lijkt het straf maar irl is da matig maar NET genoeg :-)

[img]http://img195.imageshack.us/img195/6826/imgp0002h.jpg/img]

Eerst goe kijken de welke da ge zelf hebt hé, want ze hebben er daar 1000 (k'overdrijf) verschillende modellen

Last edited by ; 14/06/2009, 19:54. Reden: Had meer dan 3 foto's per post! sorry

Comment

Hier zie je hoe dat is s'nachts, op de foto lijkt het straf maar irl is da matig maar NET genoeg :-)

[img]http://img195.imageshack.us/img195/6826/imgp0002h.jpg/img]

Eerst goe kijken de welke da ge zelf hebt hé, want ze hebben er daar 1000 (k'overdrijf) verschillende modellen
                  Hmm zou eigenlijk echt niet weten welke, maar ze gaan dat daar wel weten zeker?

Als ik foto bekijk zien ze er mij toch heel blauw uit . Probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen aangezien TE blauw echt tuning overkomt en dat wens ik ten alle te vermijden

We zien wel Knappe kar trouwens. Die RS6'en maken hem af
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3

Comment

• Echt knap

Comment

Als ik foto bekijk zien ze er mij toch heel blauw uit . Probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen aangezien TE blauw echt tuning overkomt en dat wens ik ten alle te vermijden
                      Zeker niet, tis mooi wit-led, zoals bij die bmw's en wa ist daar allemaal! zeker niet tuning, anders zou k het ook niet moeten hebben

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Echt knap
                      Thx!

Comment

• Nooit gedacht aan een verlaging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Nooit gedacht aan een verlaging?
                          Och, zwijgt er mij van, al veeeeeeeeel. Maar wat zou het beste zijn, veren of ineens de volledige ophanging?

Kzijn nogal nen leek in dat soort dingen..

Comment

Zeker niet, tis mooi wit-led, zoals bij die bmw's en wa ist daar allemaal! zeker niet tuning, anders zou k het ook niet moeten hebben
                            Hmmm ze zien er mij nochtans vrij blauw uit, maar kan aan foto liggen ook natuurlijk

Mocht je nog een foto hebben/willen nemen, graag
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

Och, zwijgt er mij van, al veeeeeeeeel. Maar wat zou het beste zijn, veren of ineens de volledige ophanging?

Kzijn nogal nen leek in dat soort dingen..
                              goh als de originele veren en dempers er nog ondersteken kan je ineens beter alles vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                goh als de originele veren en dempers er nog ondersteken kan je ineens beter alles vervangen.
                                En wat raad je me aan kwa merk, type..
                                Wel geen schijte dure ze.. kzie mijnen bak wel graag ma, er zijn belangrijkere dingen

Comment

En wat raad je me aan kwa merk, type..
                                  Wel geen schijte dure ze.. kzie mijnen bak wel graag ma, er zijn belangrijkere dingen
                                  Ik heb zelf KW variant 1 steken en ben er wel tevreden van. Zoek anders op cleaned.be een tweedehands exemplaar

Comment

Ga de mijnen ook maar eens posten hier..

Ondertussen de kaap van 200.000 gepasseerd.. mmm
                                    In juli ga ik er mee naar toscane, nog wa kmkes bij doen si..

fak ik mis dat model... Imo een pak knapper dan de huidige A6, al is die ook niet lelijk!

Comment

Ga de mijnen ook maar eens posten hier..

Ondertussen de kaap van 200.000 gepasseerd.. mmm
                                      In juli ga ik er mee naar toscane, nog wa kmkes bij doen si..

Foto van de led-nummerplaatverlichting
                                      Wat is de maat van die banden/velgen? kvin ze echt vet op die wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vandamme Bekijk Berichten
                                        Wat is de maat van die banden/velgen? kvin ze echt vet op die wagen
                                        235/35/19 met Continental Sportcontact 2

Comment

• Ik vind dat goeie bandjes

@ Calli, ga gewoon voor een simpel Weitec -3mm ophanging
                                          Kost niet zoveel

Comment

Working...
                                          X