Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Ik vind dat goeie bandjes

@ Calli, ga gewoon voor een simpel Weitec -3mm ophanging
    Kost niet zoveel
    Men mag Bart ook zeggen

Zijn wel goeie ma wel verschrikkelijk dure.. Heb voor 2 nieuwe 460€ betaald..

Zal ik eens voor luisteren! Bedankt Izzy

Comment

• Bleke Willy, die problemen van die zwarte smurrie in de motor van een RS4, kan een 2.0 TFSI daar ook last van hebben?

Daarstraks een TT (max 1 jaar oud) ook zien starten met een blauwe wolk uit zijn uitlaat...

Comment

• Waarom horen we hier niets over de geplande A7? Nog te weinig over bekend?
        i 1 2 1/2 6

Comment

• Dat komt nog wel.

Comment

• Gisteren op de rally:

Stond te koop! Liefhebbers?
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• mooie pirelli's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Gisteren op de rally:

Stond te koop! Liefhebbers?
                Denk dat het de deze is die ik op een aanhangwagen had gezien overlaatst

Comment

• Exclusiefheid!

Comment

• euhm, WTF

ik wil dat.

en zo'n brede sloefen voor in die tijd

Comment

• tis oem

Comment

• 235/45 op 15" is gewoon vet.

Comment

• En nie voor 't een of 't ander maar volgens mij zijn da Michelins en geen Pirelli's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            Bleke Willy, die problemen van die zwarte smurrie in de motor van een RS4, kan een 2.0 TFSI daar ook last van hebben?

Daarstraks een TT (max 1 jaar oud) ook zien starten met een blauwe wolk uit zijn uitlaat...
                            Er zijn wel een paar gevallen van de fameuze 'carbon build-up' ook bij 2.0 TFSI motoren met veel km's.. maar wat jij beschrijft lijkt mij eerder een koud blok die afgetrapt is..

Comment

• Wat een icoon

Comment

• Moet wel de snelste dieselcar van Audi zijn

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Er zijn wel een paar gevallen van de fameuze 'carbon build-up' ook bij 2.0 TFSI motoren met veel km's.. maar wat jij beschrijft lijkt mij eerder een koud blok die afgetrapt is..
                                  Lijkt mij zéér sterk, gezien de persoon dat met die auto rijdt
                                  En veel km's lijkt me ook niet meteen het geval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    Moet wel de snelste dieselcar van Audi zijn
                                    Dan zet ik m'n geld toch op de A8 4.2 TDI.

Comment

• Vandaag naar de keuring geweest met een prachtige A4 (het model van voor de B5)

Zwart, Xenon(OEM), leren sportstoelen, navi, parkeersensoren en een dikke 2.5 TDI onder de kap met een automaat. En quattro uiteraard

Wat een prachtkar, dikke diesel en quattro en automaat is een heerlijke combi. In de bochten plakt dat mooi ook. .

Dan de voormiddag op baan geweest met de Q5 ook, 2.0 tdi, maar loaded qua opties. Had er al veel mee gereden, maar vandaag toch een mooie afstand ermee gedaan, en dat ding heeft toch een automaat nodig volgens mij. Na mijn ritje naar de keuring vorige week met een 2.0 tdi met S-tronic ben ik verkocht ! Maar de meeste die we afleveren zijn toch wel handgeschakeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                        Vandaag naar de keuring geweest met een prachtige A4 (het model van voor de B5)

Zwart, Xenon(OEM), leren sportstoelen, navi, parkeersensoren en een dikke 2.5 TDI onder de kap met een automaat. En quattro uiteraard

Wat een prachtkar, dikke diesel en quattro en automaat is een heerlijke combi. In de bochten plakt dat mooi ook. .

Dan de voormiddag op baan geweest met de Q5 ook, 2.0 tdi, maar loaded qua opties. Had er al veel mee gereden, maar vandaag toch een mooie afstand ermee gedaan, en dat ding heeft toch een automaat nodig volgens mij. Na mijn ritje naar de keuring vorige week met een 2.0 tdi met S-tronic ben ik verkocht ! Maar de meeste die we afleveren zijn toch wel handgeschakeld.

Gij hebt geluk, weet ge dat?

Check eens uw PM
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                          Dan zet ik m'n geld toch op de A8 4.2 TDI.
                                          +1

Ofwel de V12 TDI, maar die zeult dan weer een pak meer gewicht mee.

Comment

Working...
                                          X