Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hoi,
ik weet niet of men het hierover al gehad heeft, maar de boordcomputer van mijn A3 2.0 TDI 136pk geeft een verbruik van +/- 6.0 terwijl ik aan de pomp toch steeds merk dat het werkelijk verbruik naar de 7 liter opgaat. Is dit verschil tussen boordcomputer en werkelijk verbruik normaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengvd gvd gvd, stomme foto's van goodwood!
Met wat geluk is het hun dusdanig bevallen dat ze er volgend jaar terug staan, en de S1 etc staan er sowieso elk jaar, gene stress.
Maar 't was natuurlijk een mooi ensemble, eerste wat we zagen bij binnenkomst zaterdag, alle oude quattro's, demo van de eurofighter en donutdraaiende wrc's
Was echt zo van "waar ga ik eerst kijken aaah"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenzo'n bomma voor uw neus die tegen haar vent met wandelstok zegt: "look, it's the porsche 917K!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Helaas, dat gaat me voorlopig trouwens niet lukken, vrouw en kind meenemen. Fascinered hoe dat die Engelsen blijkbaar wel lukt, echt niet normaal
zo'n bomma voor uw neus die tegen haar vent met wandelstok zegt: "look, it's the porsche 917K!"
'k Heb toch godverdomme veel spijt dat ik er dit jaar niet kon zijn ze. Heb je toevallig ook filmpjes gemaakt om, naast de foto's, ons toch te laten genieten van al dat aud scheurijzer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Volgend jaar ga ik terug, dat staat vast. Forummeetingske over 't kanaal?
Comment
Comment