Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• check bij 4:09

Celebrating 100 years of Audi on a very hot day in July

Comment

• Hoi,

ik weet niet of men het hierover al gehad heeft, maar de boordcomputer van mijn A3 2.0 TDI 136pk geeft een verbruik van +/- 6.0 terwijl ik aan de pomp toch steeds merk dat het werkelijk verbruik naar de 7 liter opgaat. Is dit verschil tussen boordcomputer en werkelijk verbruik normaal?

Comment

• gvd gvd gvd, stomme foto's van goodwood!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            gvd gvd gvd, stomme foto's van goodwood!

Met wat geluk is het hun dusdanig bevallen dat ze er volgend jaar terug staan, en de S1 etc staan er sowieso elk jaar, gene stress.

Maar 't was natuurlijk een mooi ensemble, eerste wat we zagen bij binnenkomst zaterdag, alle oude quattro's, demo van de eurofighter en donutdraaiende wrc's
            Was echt zo van "waar ga ik eerst kijken aaah"

Comment

• zo'n 90 IMSA straalt daar echt zo hard boven uit

die kont

Comment

• Voorkant mag er anders ook wezen...kindje d'r bij is wel cute

Comment

• zei die ook "aaaauwdiiii" terwijl ze naar de ringen wees?

Comment

• Helaas, dat gaat me voorlopig trouwens niet lukken, vrouw en kind meenemen. Fascinered hoe dat die Engelsen blijkbaar wel lukt, echt niet normaal

zo'n bomma voor uw neus die tegen haar vent met wandelstok zegt: "look, it's the porsche 917K!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      zo'n bomma voor uw neus die tegen haar vent met wandelstok zegt: "look, it's the porsche 917K!"
                      Best veel geld voor een Porsche.

Comment

Helaas, dat gaat me voorlopig trouwens niet lukken, vrouw en kind meenemen. Fascinered hoe dat die Engelsen blijkbaar wel lukt, echt niet normaal

Zelfs de oude vrouwen zijn daar petrolheads
                        'k Heb toch godverdomme veel spijt dat ik er dit jaar niet kon zijn ze. Heb je toevallig ook filmpjes gemaakt om, naast de foto's, ons toch te laten genieten van al dat aud scheurijzer?

Comment

• Iemand ervaring met een 2.7tdi multitronic in een A6 ?

Comment

• Comment

• Lekker.
                              Pre-fl sedan =

Comment

• AUDI GWPLUS garantie is dat ook 2 jaar net zoals bij BMW europlus ?

Comment

• dacht het wel ja

Comment

• Merci

Comment

• Wat blijft er langer nieuw en is onderhouds vriendelijker ?

of dit

Comment

Fack als ik het zo zie mis ik het toch wel, de vibes van vorig jaar.

Volgend jaar ga ik terug, dat staat vast. Forummeetingske over 't kanaal?

Comment

• Gezocht : real life foto's van de A4 Allroad met 'Volllackierung' (volledig meegespoten bumpers, wielbogen en zijlijsten). Bij voorkeur donkerder kleuren, a.u.b.

Thx!

Comment

Working...
                                          X