Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEigenlijk moet je zo'n allroad kopen en droppen, lekker breed
Comment
-
Toch even de kwaliteit van Audi in de bloemetjes zetten.
Gisteren de Q7 van een kennis gaan ophalen in de garage na een herstelling aan de versnellingsbak en nog een paar andere kleine dingen (+/- 1900 euro). Rij even op en neer naar Antwerpen, brandt het lampje van motorstoring opnieuw, woensdag de kar terug binnenbrengen (voor de 5e keer ofzo voor dezelfde reden). Over 2 weken is de eigenaar terug uit vakantie, als het ding dan nog niet hersteld is vliegt de Q waarschijnlijk buiten, dat ding blijkt een probleembak te zijn bij hem.
Die Q7 heeft op 180.000km al evenveel problemen gehad dan dat zijn ML 270 had op 400.000km...(waarmee ik absoluut niet wil beweren dat de kwaliteit van de ML beter is dan die van de Q )
De receptionist van de lokale garage (die D3 S8 rijdt ) liet gisteren uitschijnen dat versnellingsbakproblemen op Q7's wel meer voorkomen. Net de eigenaar van de garage gesproken, Q7's nooit problemen mee
Comment
-
Lees eerste keer zoiets.
Maar nog nooit gehoord.
Die Q7 moet dan van de aller eersten zijn denk ik. Heeft al behoorlijk kms op zitten. Wrs een gechipt blok. Die van ons zit nog maar aan 60.000 km.
Maar jij gaat natuurlijk weer direct veralgemenen
Soms vraag ik mij af hoe jij in de autowereld afgestudeerd zijt..
Comment
-
Thx Stradge!
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEigenlijk moet je zo'n allroad kopen en droppen, lekker breed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat blijft er langer nieuw en is onderhouds vriendelijker ?
of dit
Na 1 jaar kan het er al afgeleefd uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMorgen en overmorgen naar Ingolstadt, fabrieksrondleiding en museumbezoek. Ben benieuwd
Ik probeer veel pics te maken.
Moet er wel effe bijzeggen dat je tijdens het fabrieksbezoek geen foto's mag nemen.
Voor de geïnteresseerden, hier de foto's van mijn bezoek vorig jaar: http://autoforum.be/showthread.php?t=33365
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEcht een dikke aanrader. Zeker als het mooi weer is is Ingolstadt en het Audi Forum een zeer aangename plek.
Moet er wel effe bijzeggen dat je tijdens het fabrieksbezoek geen foto's mag nemen.
Voor de geïnteresseerden, hier de foto's van mijn bezoek vorig jaar: http://autoforum.be/showthread.php?t=33365
Geen foto's? Staan er geheime proto's ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMorgen en overmorgen naar Ingolstadt, fabrieksrondleiding en museumbezoek. Ben benieuwd
Ik probeer veel pics te maken.
Met wat ga je?
Comment
Comment