Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Even een vraagje waarvoor ik hier wel op de juiste plaats ben...
Was van plan een nieuwe Insignia ST met de nodige toeters en bellen te gaan bestellen.
Maar mijn vrouw vindt die ni echt mooi, "dan zie ik liever ne A6" en aangezien die nieuw niet in mijn bereik ligt ben ik wat opo mobile.de gaan rondneuzen...is trouwens al eens in 'die of dat' gevraagd maar uit de keuze Opel/A6 ben ik al uit.
Voor het geld van nen Insignia kwam ik er een paar naar m'n goesting tegen :
Zijn naar mijn mening mooie karren, die tweede was direct mijn favoriet maar als ik dan onderstaande zie, die kost iets meer maar is van eind 2007 tegenover begin 2006 voor de bovenste twee...
Nu wou ik ne keer informeren hier of er dingen zijn waar die auto's gevoelig aan zijn qua mankementen en of die motor (i.c.m. quattro en tiptronic) al dan niet te overwegen valt t.o.v. een 2.0tdi (die ik ook nog eens moeilijk ga vinden met zo'n uitrusting/kilometerstand vrees ik).
Nen 3-liter wordt fiscaal nog erger afgestraft en BIV is helemaal om stilletjes van te worden waardoor die dus zeker afvalt bij mij.
Dus alle positieve/negatieve ervaringen zijn welkom...
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Even een vraagje waarvoor ik hier wel op de juiste plaats ben...
Was van plan een nieuwe Insignia ST met de nodige toeters en bellen te gaan bestellen.
Maar mijn vrouw vindt die ni echt mooi, "dan zie ik liever ne A6" en aangezien die nieuw niet in mijn bereik ligt ben ik wat opo mobile.de gaan rondneuzen...is trouwens al eens in 'die of dat' gevraagd maar uit de keuze Opel/A6 ben ik al uit.
Voor het geld van nen Insignia kwam ik er een paar naar m'n goesting tegen :
Zijn naar mijn mening mooie karren, die tweede was direct mijn favoriet maar als ik dan onderstaande zie, die kost iets meer maar is van eind 2007 tegenover begin 2006 voor de bovenste twee...
Nu wou ik ne keer informeren hier of er dingen zijn waar die auto's gevoelig aan zijn qua mankementen en of die motor (i.c.m. quattro en tiptronic) al dan niet te overwegen valt t.o.v. een 2.0tdi (die ik ook nog eens moeilijk ga vinden met zo'n uitrusting/kilometerstand vrees ik).
Nen 3-liter wordt fiscaal nog erger afgestraft en BIV is helemaal om stilletjes van te worden waardoor die dus zeker afvalt bij mij.
Over de 2.0TDI/quattro/tiptronic kan ik niet veel vertellen, maar wij hebben thuis een 2.7TDI uit 2005 en zijn daar heel tevreden van, bijna 100.000km en nog geen echte vodden gehad eigenlijk. Echt dikke aanrader zo'n A6 Avant. Smurf en Nemo van het forum hebben een Avant 2.0 TDI, misschien kan je daar eens informeren. Succes met de zoektocht!
Op dat filmpje, die IMSA 90 GTO, daar rijdt een auto vlak bij die er sterk op lijkt maar ik kan niet zeggen welk type dit is?
Ze hebben zo'n enorm geil en kinky fluitgeluidje vind ik, maar ergens heeft't ook iets angstaanjagends...!
m'n pa heeft een allroad 3.0 met automaat, inmiddels al 180k km vermoed ik en nog geen enkel mankement op één sensor na (binnen garantie)..
Ik krijg hier net een nieuwsbrief van Audi waarin men me uitnodigt om de nieuwe A5 Sportback te gaan ontdekken. WTF? Ik wist niet eens dat zoiets bestond?
11 augustus naar den Duits om naar nen A6 te gaan zien, moet al zwaar tegenslagen om hem niet mee te brengen...dus binnen een klein drie weken staat normaal er een leuke kar voor m'n deur!!!
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment