Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2.7 tdi atlasgrau ? Dan moet het normaal gezien een 2006 zijn of het is Audi Exclusive lak of een andere kleur dat hard op atlasgrau trekt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
      2.7 tdi atlasgrau ? Dan moet het normaal gezien een 2006 zijn of het is Audi Exclusive lak of een andere kleur dat hard op atlasgrau trekt .
      Was een 2.7TDI met automaat niet altijd quattro?
      Avuszilver is het ook niet zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Mooi
        2.0TDI 140pk?
        Nope, is een 2.7TDI Quattro tiptronic (S-Line)

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        2.7 tdi atlasgrau ? Dan moet het normaal gezien een 2006 zijn of het is Audi Exclusive lak of een andere kleur dat hard op atlasgrau trekt .
        Ben ik ni echt van op de hogte, van die kleurbenamingen...hoop alleen dat het nen tint donkerder is dan zilverkleurig. Maar ik vermoed dat dat wel het geval is...

En het feit datzo'n Audi-garage op mobile.de en op de Audi-site vermeld dat die van 10/2007 is zou moeten lukken dat da ni juist is, niet?!
        2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
          Nope, is een 2.7TDI Quattro tiptronic (S-Line)

Ben ik ni echt van op de hogte, van die kleurbenamingen...hoop alleen dat het nen tint donkerder is dan zilverkleurig. Maar ik vermoed dat dat wel het geval is...

En het feit datzo'n Audi-garage op mobile.de en op de Audi-site vermeld dat die van 10/2007 is zou moeten lukken dat da ni juist is, niet?!
          Ah nice, toch quattro
          Goede motor-aandrijving gekozen imo, 2.7 TDI is heel soepel en zeker krachtig genoeg, met quattro en tiptronic moet dat echt een droom zijn!
          Het zal wel Atlasgrijs/schelpgrijs zijn dan, mooie kleur.

Comment

• Als die van 10/07 is twijfel ik of het atlasgrau is lijkt me dan kwartsgrijs te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Was een 2.7TDI met automaat niet altijd quattro?
              Avuszilver is het ook niet zeker?
              Nope je hebt ook een 2.7 tdi multitronic en die is niet quattro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Nope je hebt ook een 2.7 tdi multitronic en die is niet quattro.
                Ahzo, ik dacht dat 2.7TDI in combinatie met automaat altijd een multitronic is, niet dus...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                  Dit is heel duidelijk kwartsgrijs/quarzgrau en dus inderdaad een tint donkerder dan zilver, een ideale kleur naar onderhoud. Btw: op de site van Senger staat duidelijk quarzgrau

Atlasgrijs had je op de A6 C5 en niet meer op de C6 dacht ik,
                  Schelpgrijs was er dan wel weer op de C6 maar da's veel donkerder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                    Dit is heel duidelijk kwartsgrijs/quarzgrau en dus inderdaad een tint donkerder dan zilver, een ideale kleur naar onderhoud. Btw: op de site van Senger staat duidelijk quarzgrau

Atlasgrijs had je op de A6 C5 en niet meer op de C6 dacht ik,
                    Schelpgrijs was er dan wel weer op de C6 maar da's veel donkerder.
                    Ik heb een C6 en die is atlasgrau was maar een beperkte tijd beschikbaar en later enkel via Audi Exclusive.

Comment

• Vreemd, atlasgrijs is enkele jaren als basis-metallic kleur beschikbaar geweest op de A6 C5,
                      imho is die kleur niet zo speciaal om ze in het Exclusive-gamma onder te brengen.

Soit, de A6 die fa820373 op 't oog heeft is duidelijk kwartsgrijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                        Vreemd, atlasgrijs is enkele jaren als basis-metallic kleur beschikbaar geweest op de A6 C5,
                        imho is die kleur niet zo speciaal om ze in het Exclusive-gamma onder te brengen.

Soit, de A6 die fa820373 op 't oog heeft is duidelijk kwartsgrijs.
                        Dat doen ze wel vaker bij Audi, van een gewone kleur ineens een exclusive kleur maken.

Is toch best wel knap atlasgrau, zilver met een bruine tint erin.

Comment

• kan me iemand es vertellen (of foto?) hoe de uitlaten staan van een A4 B7 - 2.0 16v - S-line exterieur (berline én avant)? Beiden langs 1 kant of langs elke kant ene? heb even zitten zoeken naar foto's en op de openbare weg maar vond ni direct een beeld

merci he
                          Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anguish Bekijk Berichten
                            kan me iemand es vertellen (of foto?) hoe de uitlaten staan van een A4 B7 - 2.0 16v - S-line exterieur (berline én avant)? Beiden langs 1 kant of langs elke kant ene? heb even zitten zoeken naar foto's en op de openbare weg maar vond ni direct een beeld

merci he
                            Bedoel je de gewone atmosferische 2.0 20v of de 2.0 TFSI ?
                            2.0 16v heeft nooit bestaan bij mijn weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Bedoel je de gewone atmosferische 2.0 20v of de 2.0 TFSI ?
                              2.0 16v heeft nooit bestaan bij mijn weten.
                              2.0tdi is ne 16v zeker?

Comment

• De mijne ook eens plaatsen?

Opties:

GPS plus met harde schijf + met dvd en dsp soundsysteem
                                Binnespiegel met automatische dag en nacht
                                GSM pré-installatie
                                Getinte ruiten
                                Xenon
                                Buitenspiegels pack 1

Pack Sport design

Pack business plus
                                - Metaalkleur
                                - cd lader voor 6 cd's
                                - cruise control
                                - PDC
                                - Perimetrisch en volumetrisch alarm
                                - vensteromlijsting in alu
                                -zwarte hemel

Begin er mee te rijden vanaf mijn huidige buiten is..

Comment

• Amai! en dat op je 22e...

Comment

• Ik zou het niet moeten hebben, een A6 2.0 TDI op mijn 22ste. Ik kon het eerlijk gezegd niet betalen ook Maar zelfs dan nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Ik zou het niet moeten hebben, een A6 2.0 TDI op mijn 22ste. Ik kon het eerlijk gezegd niet betalen ook Maar zelfs dan nog.
                                      Ik ook niet hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        2.0tdi is ne 16v zeker?
                                        ja idd, bedoelde de TDi sorry Maar denk da'k ondertussen al gemerkt heb dat het twee aan één zeide is zeker?
                                        Audi A4 2.0 TDi S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anguish Bekijk Berichten
                                          ja idd, bedoelde de TDi sorry Maar denk da'k ondertussen al gemerkt heb dat het twee aan één zeide is zeker?
                                          idd, tenzij het een quattro is. Die hebben er één aan elke kant.

Heeft er trouwens iemand een idee van de huidige levertermijnen op een A3 sportback? Zou er waarschijnlijk in september eentje bestellen...

Comment

Working...
                                          X