Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net met een kerel van de audi garage gesproken die een RS6 met 90.000km misschien kan overnemen voor rond de 12.000 euro. De eigenaar geraakt hem niet kwijt. Hij heeft ook een Maserati 3200 GT die niet verkocht raakt. Man wil een A5 hoogste motorisatie nu.

Allé jong 12.000 euro voor zo'n spel. En de Audi garage man laat dat dan gewoon op Z platen staan om er mee rond te toeren... Das nog is niks aan verzekering en taksen dan.

Comment

• Ff van Rusland om op de Ring te rijden

Alle foto's -> KLIK HIER

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
        idd, tenzij het een quattro is. Die hebben er één aan elke kant.

Heeft er trouwens iemand een idee van de huidige levertermijnen op een A3 sportback? Zou er waarschijnlijk in september eentje bestellen...
        Dat zal voor januari zijn, als je in september bestelt.

Comment

• *edit* laat maar zitten
          Last edited by ; 07/08/2009, 19:08.

Comment

• Als deze niet gechipt is weet ik het niet
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik rij voor mijn werk alle dagen met een A8.

Soms als ik die stilleg hoor ik ergens aan de achteras een soort van stofzuigergeluid voor een second of 5.

Wat is dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                Ik rij voor mijn werk alle dagen met een A8.

Soms als ik die stilleg hoor ik ergens aan de achteras een soort van stofzuigergeluid voor een second of 5.

Wat is dit?
                Heel goeie vraag... Dat hebben wij bij de onze ook af en toe. Ik heb al aan verschillende dingen gedacht. Iets met de remmen, ofwel de compressor voor de ophanging of iets met de aandrijving door die quattro (dat zou al heel raar zijn).
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Het is niet de elektronische handrem dat je hoort?
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Het is niet de elektronische handrem dat je hoort?

neen want ik zet die vrijwel nooit aan

ik denk dat het iets met de achterste luchtvering te maken heeft

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Ff van Rusland om op de Ring A rijden

Alle A's -> KLIK HIER

Maar da's nog altijd geen reden om een auto met zo'n schijtkleur te bezitten.
                        bah, ziet er echt uit gelijk een ragbak, gelijk die daar staat

Comment

• DIKHEID

Comment

Wat is dit?
                            Diesel? Anders kan dat de roetfilter zijn die regenereert.

Comment

neen want ik zet die vrijwel nooit aan

ik denk dat het iets met de achterste luchtvering te maken heeft
                              Gene stress inderdaad zoals Simoni zegt, in het geval van een Diesel.

Ik heb de mijen dat al eens een half uur horen doen Maar dan had ik ook wel zwijnig gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Diesel? Anders kan dat de roetfilter zijn die regenereert.
                                neen het is een 4.2 FSI

op dit filmpje hoor je het goed van second 8 tot 10. het is net hetzelfde geluid

Last edited by ; 11/08/2009, 11:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                  Als deze niet gechipt is weet ik het niet
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  amai da marcheert.. maar ik die V12 Q7 gaat van zichzelf al als een raket ze..

Comment

neen het is een 4.2 FSI

op dit filmpje hoor je het goed van second 8 tot 10. het is net hetzelfde geluid

http://www.youtube.com/watch?v=jGyeu...eature=related
                                    pneumatische ophanging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      pneumatische ophanging?
                                      die blaast zich op zonder dit geluid te maken

het is maar af en toe dat ik het hoor

en dan ligt de motor al stil

Comment

Wat is dit?
                                        Dat is de elektronische handrem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Dat is de elektronische handrem
                                          Inderdaad dat denk ik ook. Normaal maakt de pneumatische ophanging meer een blazend pomp geluid.
                                          Zal zo'n e-brake zijn die vol-automatisch is.

Comment

Working...
                                          X