Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAh, Audi maakt die zelf niet, wist ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJe moest eens weten voor wie BBS allemaal velgen produceert...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenWe mogen toch een beetje chauvinistisch zijn. BBS is zelfs op en top Belgisch.
Comment
-
Ik zit met een vraagje:
2 collega's hebben een A4 break 2.0 TDI (B7). De één heeft 2 uitlaten aan de achterzijde (links), de andere heeft een uitlaat links, en een uitlaat rechts (a la A6). Wat is het verschil tussen beide. Ik was aan het twijfelen tussen quattro en niet. Ben ni zeker
Uitlaat links en rechts:
Uitlaat links:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenPijpje links en rechts is dan de quattro zeker?
Ganz richtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende ene heeft quattro idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenEen 3.0TDI dus met uitlaat links en rechts
2.0 en 2.7TDI hebben ook links en rechts als het quattro's zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTegenwoordig hebben zo goed als alle A6'en die je ziet een uitlaat links en rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loebas Bekijk BerichtenWe mogen toch een beetje chauvinistisch zijn. BBS is zelfs op en top Belgisch.
Comment
Comment