Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Zou deze trager zijn dan je vorige? Ik veronderstel van wel, omdat het gewicht waarschijnlijk wel wat hoger ligt.
    Dunno, eerst wa roderen

Mja, deze is een 2.0tdi met 136pk
    de vorige was een 1.9tdi met 131 pk.. en bij deze heb ik een 6bak

Comment

• Proficiat Calli,

Mijne wordt hetzelfde ma dan in A4 versie, nog 2 maand grrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
        Proficiat Calli,

Mijne wordt hetzelfde ma dan in A4 versie, nog 2 maand grrr
        Hehe, nu is het nog niks, wacht maar als ge er nog een weekje of 2 dagen moogt op wachten, dan is het pas verschrikkelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
          Dunno, eerst wa roderen

Mja, deze is een 2.0tdi met 136pk
          de vorige was een 1.9tdi met 131 pk.. en bij deze heb ik een 6bak
          Die 1.9tdi's staan er om bekend meer vermogen te hebben, maar dat zal die 2.0tdi waarschijnlijk ook wel hebben. Laten we het dus houden op 5 pk meer, daar zal je niet veel van merken

Ben je met een 6bak dan sneller dan met een 5bak? Of waarom meld je dat juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
            Hier is em dan!

2.0 TDIe - 136PK
            Fucking lelijke Renault moest weer op de foto

vanbuiten knap uitgerust proficiat

Comment

Die 1.9tdi's staan er om bekend meer vermogen te hebben, maar dat zal die 2.0tdi waarschijnlijk ook wel hebben. Laten we het dus houden op 5 pk meer, daar zal je niet veel van merken

Omdat die 5 bak langere verhoudingen heeft dan een 6bak.. Veronderstel ik

Comment

• Bij de TT heeft enkel de 1.8T 225pk en de 3.2 250pk een links rechts uitlaat.
                De 1.8T 150pk en 180pk enkel links, ook al is het een Quattro.
                Ik had een TT roadster 1.8T 180pk Quattro en had enkel links een uitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
                  Bij de TT heeft enkel de 1.8T 225pk en de 3.2 250pk een links rechts uitlaat.
                  De 1.8T 150pk en 180pk enkel links, ook al is het een Quattro.
                  Ik had een TT roadster 1.8T 180pk Quattro en had enkel links een uitlaat.
                  Voila En krijg je daar een fiets in zonder wielen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                    Voila En krijg je daar een fiets in zonder wielen?
                    In de coupé misschiens mits de zetels plat te leggen en hoedenplank eruit te nemen
                    en in de roadster NEEN

Comment

• Audi A4 2.0 TDI B7

Mooi!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Bwa...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Audi A4 2.0 TDI B7

Mooi!
                          Moet toch meer kunnen? Een C5 A6 130pk doet 230-5 op teller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            Moet toch meer kunnen? Een C5 A6 130pk doet 230-5 op teller.
                            Dat lukt niet met een C6 2.Otdi 140pk

Comment

• Comment

Is dit zo? Ik heb nog gelezen dat die 1.9TDI's in werkelijkheid meer pk hebben. Ik heb een Audi A3 1.9 105 PK, deze zou dus ook over meer moeten beschikken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Deetje Bekijk Berichten
                                  Is dit zo? Ik heb nog gelezen dat die 1.9TDI's in werkelijkheid meer pk hebben. Ik heb een Audi A3 1.9 105 PK, deze zou dus ook over meer moeten beschikken?
                                  Dat zou misschien wel kunnen, ja... Nu, je moet nu ook niet gaan denken dat je 115 pk gaat hebben, hoor

Comment

• Als onderdeel van de feestvreugde van het honderdjarig bestaan heeft Audi onlangs de stijl van het logo gewijzigd. De wijzigingen zijn even ingrijpend als een gemiddelde facelift van de nieuwe A4. Het bekende ringenlogo, wat oorspronkelijk afkomstig is van Auto Union, heeft een meer chromen finish gekregen en lijkt nu driedimensionaal. Teven heeft de merknaam een nieuw font gekregen en is deze verschoven van het midden naar linksonder.

Comment

• Lettertype

Plaats

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vooral de plaats

Comment

• Zowel de plaats als het lettertype

Comment

Working...
                                          X