Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hadden ze niks anders dan Paint of zo?

Comment

• Comment

• ^

Comment

• Weet iemand welk kleur dit is? Audi exclusief zoja welk kleur...
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
            Weet iemand welk kleur dit is? Audi exclusief zoja welk kleur...

Ik denk dat het "Saddle brown" "pearl effect" is ma is te donker als je het vergelijkt met de foto
            Last edited by Schnippy; 06/09/2009, 12:06.

Comment

• Dat is quartz... Is toch geen bruin
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Dat is quartz... Is toch geen bruin
                Het is idd quartz ma ik denk dat de foto sterk bewerkt is want ik zag quartz in de garage en vond deze niet mooi en op deze foto is het het prachtigste kleur dat ik ooit zag voor een wagen.

Mvg

Comment

• ik gok op quartz + HDR-effect.
                  Foto's zijn imho nooit een referentie voor kleur, niks boven IRL

Comment

• Ik zou ook quartz-grijs zeggen. Ik heb ook die kleur

Kan je trouwens bij elke Audidealer een optielijst opvragen? Of moet dit via D'ieteren gaan?

Comment

• In bijlage vind je de volledige optielijst van de A4 B8 in pdf-formaat, maar da's nog de versie modeljaar 2009.
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 08/09/2009, 00:29.

Comment

• Bedankt daarvoor, maar ik bedoel de optielijst aan de hand van het chassisnummer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Bedankt daarvoor, maar ik bedoel de optielijst aan de hand van het chassisnummer.
                          Heb daar een maand geleden een mailtje voor gestuurd naar de invoerder, wou ook ne keer weten welke opties de mijne heeft daar ik hem in Duitsland kocht (is van 10/2007).
                          Tot nu toe nog niets gehoord of reactie gekregen...
                          2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            Weet iemand welk kleur dit is? Audi exclusief zoja welk kleur...
                            Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                            Het is idd quartz ma ik denk dat de foto sterk bewerkt is want ik zag quartz in de garage en vond deze niet mooi en op deze foto is het het prachtigste kleur dat ik ooit zag voor een wagen.

Mvg
                            Ik heb me pas ééntje in quartzgrijs aangeschaft, is toch anders dan op zo'n foto...vind het best wél mooi.

Last edited by fa820373; 08/09/2009, 22:58.

Comment

• Heeft de A6 van Nemo niet dezelfde kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Heeft de A6 van Nemo niet dezelfde kleur?
                                Nope, ben net efkes gaan spieken in zijn topic, is Atlasgrijs maar gelijken sterk op mekaar.

Comment

• Fak zo erg dat Audi nu ook al met fake uitlaten afkomt.

Ik reed gisteren achter zo'n B8 A4 2.0TDI, en die linkse pijp, daar kan je gewoon recht doorkijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                                    Ik heb me pas ééntje in quartzgrijs aangeschaft, is toch anders dan op zo'n foto...vind het best wél mooi.
                                    Knappe bak, idd kleur is mooi maar kzal het toch bij m'n monzagrijs houden, enja knappe velgen, kzal dezelfde hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Fak zo erg dat Audi nu ook al met fake uitlaten afkomt.

Ik reed gisteren achter zo'n B8 A4 2.0TDI, en die linkse pijp, daar kan je gewoon recht doorkijken.
                                      was me gisteren ook opgevallen. maar ik dacht dat ik scheel keek. het valt goed op qua blinken ook.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Fak zo erg dat Audi nu ook al met fake uitlaten afkomt.

Die van BMW en mercedes zijn niet veel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Heeft de A6 van Nemo niet dezelfde kleur?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk Berichten
                                          Nope, ben net efkes gaan spieken in zijn topic, is Atlasgrijs maar gelijken sterk op mekaar.
                                          Atlasgrijs heeft een bruine tint

Comment

Working...
                                          X