Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag dit zien staan in Gent.
    Ik wil er eentje

www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

• Zozo, ik denk dat het die is die hier te koop staat:

Comment

• Weet iemand de duitse benaming voor Zadelbruin?
        Zou graag eens voorbeelden van die kleur zien op enkele foto's.

Comment

• Ik moet echt om de twee weken olie bijkappen in m'n TDI.

Verbruikt fel olie, verleden week tot max. bijgevuld en nu net gecontroleerd stond hij weer op min.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Ik moet echt om de twee weken olie bijkappen in m'n TDI.

Verbruikt fel olie, verleden week tot max. bijgevuld en nu net gecontroleerd stond hij weer op min.
            raar

Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Comment

• Nu ja ik rijd ook veel.

Ik heb 4500 km gemaakt in een dik maand tijd.

Comment

• mss beetje aftrappen op koude motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                  Weet iemand de duitse benaming voor Zadelbruin?
                  Zou graag eens voorbeelden van die kleur zien op enkele foto's.
                  Sattelbraun dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    mss beetje aftrappen op koude motor?
                    Denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      mss beetje aftrappen op koude motor?
                      dat zou goed kunnen

Comment

• Die wordt veel afgetrapt hoor, ten koste van olie zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Zozo, ik denk dat het die is die hier te koop staat:

Is een andere denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            was me gisteren ook opgevallen. maar ik dacht dat ik scheel keek. het valt goed op qua blinken ook.
                            Echt hé! Zag het gisteren op zo een! Je ziet het overdreven duidelijk dat de linkse gewoon stopt bij de pot en de andere doorloopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              Ik moet echt om de twee weken olie bijkappen in m'n TDI.

De mijne verbruikt geen drup olie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                De mijne verbruikt geen drup olie
                                Maar goed dat roet je niets kost

Wat me er aan laat denken, de bumper is weer mat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Maar goed dat roet je niets kost

Wat me er aan laat denken, de bumper is weer mat
                                  Mijn bumper is ook mat, maar niet van het roet Jullie kar roet dan toch ook wel serieus! Chippen

Comment

• Tijd voor een additief zeg ik dan

Comment

• Ja doe dat eens Kenny
                                      en ook je egr afkoppelen.

Comment

• Kent iemand deze site (ik veronderstel da iedereen da al weet)?

Hier moet je je Chassisnummer ingegeven en zo krijg je al je informatie te achterhalen hoe je wagen de fabriek heeft verlaten en met welke opties. Toffe site wel

Ge moet u wel eerst eens inschrijven enzo, mja
                                        Last edited by ; 13/09/2009, 11:27. Reden: Zinneke bijgezet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                                          Kent iemand deze site (ik veronderstel da iedereen da al weet)?

Hier moet je je Chassisnummer ingegeven en zo krijg je al je informatie te achterhalen hoe je wagen de fabriek heeft verlaten en met welke opties. Toffe site wel

Ge moet u wel eerst eens inschrijven enzo, mja
                                          wat eens domme site, een audi van in de jaren '90 kan je dus al niet terugvinden.

"Fahrzeug konnte nicht registriert werden."

Comment

Working...
                                          X