Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er trouwens iemand van welk land die plaat is?
Die kerel daarnet tegengekomen in de Tiensestraat in Leuven.
Wat een ezel Met een burberry petje scheef op zijn hoofd, is ook geen belg.
Teller gaat trouwens ook maar tot 280.
Erachter een tuning Passat met van die LED's eronder.
- is er een groot verschil tss het toch al krachtige DSP Soundsystem van 160W en het Bose Surround Sound van 270W ?
- is de meerprijs voor de hdd-navi het waard (scherm is dan ook iets groter + meer functies)
- iemand foto's van een standaard deurarmsteun en een lederen deurarmsteun ?
kan je isolerende beglazing krijgen zonder getinte ruiten ? Volgens achteraan in de catalogus wel, maar in de configurator vind ik enkel 'getinte ruiten' en 'getinte ruiten met isolerende beglazing' terug.
Zo'n isolerende beglazing heeft die mooie typische paarsblauwe schijn
En het dan van de eerste keer gevraagd, 't zijn transitplaten van Marokko.
wtf. dus gepersonaliseerde transit-platen volgens hem. lijkt me b-shit.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
kan er mij soms iemand helpen aan een Nederlandse handleiding (auto + navi) van een A4 2006 (B7)? Volgens Audi zijn ze uitgeput alsook de Engelstalige...Zit nu met een duitse waar ik niks van snap en een franse zou nog erger zijn .
Heb al es op't net gezocht ma ni direct wat gevonden...
Vandaag naar Audi Vorst geweest, was een soort van Family Day. Alle nieuwe installaties eens bekeken, die robotten zijn wel indrukwekkend Verder ook een boek over 100 jaar Audi gekocht, ziet er een schitterend boek uit.
Comment