Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik vond deze wagen onlangs terug, ik denk dat het een concept was van de A1 maar weet iemand waarom men dit heeft afgevoerd? Ik vind de uiteindelijke versie van de A1 namelijk veel minder dan deze.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vandamme Bekijk BerichtenIk vond deze wagen onlangs terug, ik denk dat het een concept was van de A1 maar weet iemand waarom men dit heeft afgevoerd? Ik vind de uiteindelijke versie van de A1 namelijk veel minder dan deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenDa's de TT geworden. (allé, den onderkant toch)
Hadden ze direct mogen uitbrengen vind ik, had zeker weten succes gehad. De A3 is toch al een beetje gedateerd van uiterlijk, die Shooting Brake zou mooi naast de TT staan. Stel je eens voor dat er zo'n RS versie bestond van deze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten't Is de Shooting Brake concept (ja zo geschreven).
Hadden ze direct mogen uitbrengen vind ik, had zeker weten succes gehad. De A3 is toch al een beetje gedateerd van uiterlijk, die Shooting Brake zou mooi naast de TT staan. Stel je eens voor dat er zo'n RS versie bestond van deze...
Comment
-
Dinsdagavond de kans gehad om eens een redelijke afstand (ong. 180km) te rijden met een Audi A6 Avant. Het ging om een 3.0TDi Quattro Automaat met heel wat opties waaronder MMI, achteruitrijcamera, luchtvering en nog een hele waslijst aan accesoires...
Ik moet zeggen dat ik een fan ben! Ik heb al vaker gezegd dat mijn volgende wagen moet beschikken over een automatische versnellingsbak maar nu ben ik helemaal zeker.
Ik miste hem vandaag al toen ik in de file stond bij het terugkomen van Jette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenGaan jullie effectief een wagen in die kleur kopen, Glenn? Het heeft wel iets, maar is niettemin gewaagd. Op een R8 of TT ofzo zou het wel nog wat hebben, een standaard A6 ofzo niet.
Idd een A6, maar een S-line en RS6-velgen.
edit: Het wordt effectief die kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenA6 heeft toch geen luchtvering?
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenEr is nog twijfel.
Idd een A6, maar een S-line en RS6-velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWaarom vraag ik dat eigenlijk, 95% kans dat 't een 2.0TDI wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHebben alle A4 B8 LED's als achterlichten vanaf MY09/10 misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenHebben alle A4 B8 LED's als achterlichten vanaf MY09/10 misschien?Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenJep
Neen, enkel in combinatie met optie xenon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenToch wel, adaptatieve luchtvering is een optie van 2268,75 euro.
Mvg2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Geen speciale wagen, maar vond het gewoon een leuke foto
Comment
Comment