Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Forum-vag-feest @ de garage

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik vond deze wagen onlangs terug, ik denk dat het een concept was van de A1 maar weet iemand waarom men dit heeft afgevoerd? Ik vind de uiteindelijke versie van de A1 namelijk veel minder dan deze.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vandamme Bekijk Berichten
          Ik vond deze wagen onlangs terug, ik denk dat het een concept was van de A1 maar weet iemand waarom men dit heeft afgevoerd? Ik vind de uiteindelijke versie van de A1 namelijk veel minder dan deze.
          Da's de TT geworden. (allé, den onderkant toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
            Da's de TT geworden. (allé, den onderkant toch)
            't Is de Shooting Brake concept (ja zo geschreven).
            Hadden ze direct mogen uitbrengen vind ik, had zeker weten succes gehad. De A3 is toch al een beetje gedateerd van uiterlijk, die Shooting Brake zou mooi naast de TT staan. Stel je eens voor dat er zo'n RS versie bestond van deze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              't Is de Shooting Brake concept (ja zo geschreven).
              Hadden ze direct mogen uitbrengen vind ik, had zeker weten succes gehad. De A3 is toch al een beetje gedateerd van uiterlijk, die Shooting Brake zou mooi naast de TT staan. Stel je eens voor dat er zo'n RS versie bestond van deze...
              Zou inderdaad een natte droom zijn

Comment

• Dinsdagavond de kans gehad om eens een redelijke afstand (ong. 180km) te rijden met een Audi A6 Avant. Het ging om een 3.0TDi Quattro Automaat met heel wat opties waaronder MMI, achteruitrijcamera, luchtvering en nog een hele waslijst aan accesoires...
                Ik moet zeggen dat ik een fan ben! Ik heb al vaker gezegd dat mijn volgende wagen moet beschikken over een automatische versnellingsbak maar nu ben ik helemaal zeker.
                Ik miste hem vandaag al toen ik in de file stond bij het terugkomen van Jette
                Last edited by ; 08/10/2009, 20:00.

Comment

• A6 heeft toch geen luchtvering?

Comment

• Comment

• Gaan jullie effectief een wagen in die kleur kopen, Glenn? Het heeft wel iets, maar is niettemin gewaagd. Op een R8 of TT ofzo zou het wel nog wat hebben, een standaard A6 ofzo niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        Gaan jullie effectief een wagen in die kleur kopen, Glenn? Het heeft wel iets, maar is niettemin gewaagd. Op een R8 of TT ofzo zou het wel nog wat hebben, een standaard A6 ofzo niet.
                        Er is nog twijfel.
                        Idd een A6, maar een S-line en RS6-velgen.

edit: Het wordt effectief die kleur.
                        Last edited by ; 09/10/2009, 14:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                          A6 heeft toch geen luchtvering?
                          Toch wel, adaptatieve luchtvering is een optie van 2268,75 euro.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Er is nog twijfel.
                            Idd een A6, maar een S-line en RS6-velgen.
                            En nu de belangrijke vraag: welke motorisatie?

Comment

• Waarom vraag ik dat eigenlijk, 95% kans dat 't een 2.0TDI wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Waarom vraag ik dat eigenlijk, 95% kans dat 't een 2.0TDI wordt.

Comment

• Hebben alle A4 B8 LED's als achterlichten vanaf MY09/10 misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Hebben alle A4 B8 LED's als achterlichten vanaf MY09/10 misschien?
                                    Jep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Hebben alle A4 B8 LED's als achterlichten vanaf MY09/10 misschien?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      Jep

Neen, enkel in combinatie met optie xenon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                        Toch wel, adaptatieve luchtvering is een optie van 2268,75 euro.

Mvg
                                        Heb dit ook als optie genomen, in combinatie met automaat zorgt het voor comfortabel cruisen.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Geen speciale wagen, maar vond het gewoon een leuke foto

www.flickr.com/photos/bramvds
                                          www.last.fm/user/lender

Comment

Working...
                                          X