Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
audi A4 3.0tdi,zeer knap gedaan,heeft zelfs de verbrede wielkassen
al zou ik het zelf niet moeten hebben,blijft toch altijd e beetje afgang imo als ge met zoiets vertrekt met uw dieselgeluid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenafschuwelijk, valt echt hard op dat het fake is imo
Comment
-
Ik zou het ook niet moeten, hoe mooi het ook mag zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenType weet ik niet vanbuiten maar normaal steekt er een 2.7 bi-turbo in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenaudi A4 3.0tdi,zeer knap gedaan,heeft zelfs de verbrede wielkassen
al zou ik het zelf niet moeten hebben,blijft toch altijd e beetje afgang imo als ge met zoiets vertrekt met uw dieselgeluid
3.0 TDI klinkt anders wel heel mooi voor een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTijdje terug:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenToch wel, adaptatieve luchtvering is een optie van 2268,75 euro.
Mvg
bedankt hiervoor
ik dacht echt dat alleen de allroad die vering had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIs dat een 80 Competition. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAchterspoiler is van een 80 Competition.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMaar de koplampen/grill zijn van een 90 volgens mij. Ik redeneer maar dat een spoiler gemakkelijker te plaatsen is dan een andere neus.
Gril er uit, stekkers los, koplampen er uit, nieuwe koplampen er in, stekkers vast, nieuwe gril er in, klaar.
Comment
Comment