Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• audi A4 3.0tdi,zeer knap gedaan,heeft zelfs de verbrede wielkassen
      al zou ik het zelf niet moeten hebben,blijft toch altijd e beetje afgang imo als ge met zoiets vertrekt met uw dieselgeluid

Comment

• afschuwelijk, valt echt hard op dat het fake is imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          afschuwelijk, valt echt hard op dat het fake is imo
          Bwa, valt toch mee als je alleen naar de carroserie kijkt? Van langs de zijkant zou ik gegarandeerd zeggen dat het een RS is (zonder dan naar de remschijven te kijken). Langs de achterkant valt het direct op natuurlijk.

Comment

• Voorkant is nog wel deftig gedaan, achteraan trekt die diffusor rond de uitlaten op niets.

Comment

• Vind ik best knap gedaan om eerlijk te zijn.
              Hier in de geburen bolt er ook zo een namaak RS4 break rond, het oude model.
              Type weet ik niet vanbuiten maar normaal steekt er een 2.7 bi-turbo in.
              En bij hem is dat een 1.9 TDi. Dat vind ik dan wel wat lullig.

Comment

• Ik zou het ook niet moeten, hoe mooi het ook mag zijn...
                Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                Type weet ik niet vanbuiten maar normaal steekt er een 2.7 bi-turbo in.
                B5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                  audi A4 3.0tdi,zeer knap gedaan,heeft zelfs de verbrede wielkassen
                  al zou ik het zelf niet moeten hebben,blijft toch altijd e beetje afgang imo als ge met zoiets vertrekt met uw dieselgeluid

RS4 kleedje is er te veel aan, anders direct!

3.0 TDI klinkt anders wel heel mooi voor een diesel

Comment

• er is ook iets mis met die verbrede wielkasten... ze zien er erg dik (in de negatieve zin van 't woord) uit.

Comment

• Vooraan lijkt de wielkast nog vrij normaal vind ik, achteraan daarentegen lijkt die breder dan bij een RS4.

Comment

• Diffusor met uitlaten en achterste wielkast trekken inderdaad op niet veel, een S-line exterieurpakket is veel mooier en klassevoller !

Comment

• Weet er iemand of velgen van een audi q7 op een q5 passen? Het gaat om een set 7.5*18" velgen met 235/60/18 banden. Lavast bedankt voor een antwoord.
                          edit, intussen gevonden dat dit niet zal passen.
                          Last edited by ; 16/10/2009, 22:10.

Comment

• Tijdje terug:
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Tijdje terug:
                              Is dat een 80 Competition. ?

Comment

• geen idee
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                  Toch wel, adaptatieve luchtvering is een optie van 2268,75 euro.

Mvg

bedankt hiervoor
                                  ik dacht echt dat alleen de allroad die vering had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Is dat een 80 Competition. ?
                                    Ziet er mij meer 90 dan 80 uit.

Comment

• Achterspoiler is van een 80 Competition.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Achterspoiler is van een 80 Competition.
                                        Maar de koplampen/grill zijn van een 90 volgens mij. Ik redeneer maar dat een spoiler gemakkelijker te plaatsen is dan een andere neus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Maar de koplampen/grill zijn van een 90 volgens mij. Ik redeneer maar dat een spoiler gemakkelijker te plaatsen is dan een andere neus.
                                          Bij de Audi 80/90 en ook bij de Audi 100/200 waren de koplampen zo om te wisselen.
                                          Gril er uit, stekkers los, koplampen er uit, nieuwe koplampen er in, stekkers vast, nieuwe gril er in, klaar.

Comment

Working...
                                          X