Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdomme, ik ben weer verliefd op mijn kar! Ik weet niet of dat goed is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
      Verdomme, ik ben weer verliefd op mijn kar! Ik weet niet of dat goed is.
      Waarom zou dat niet goed zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Waarom zou dat niet goed zijn?
        Gewoon Het is zoals jij die zich soms ook wel eens afvraagt of uw V70 eigenlijk wel de juiste auto is voor u.

Comment

Gewoon Het is zoals jij die zich soms ook wel eens afvraagt of uw V70 eigenlijk wel de juiste auto is voor u.
          Herkenbaar, maar dan ist toch goed dat je er af en toe weer ff verliefd op bent? Waarom denk je dat de A4 niet helemaal je type is misschien?

Comment

• ik zoek foto's van een A6 break of allroad:

- met standaardruiten
            - met optie getinte ruiten
            - met optie getinte ruiten icm isolerende beglazing
            - met optie isolerende beglazing met mogelijkheid van gebruik afstandsbediening en telepeage (blijkbaar zou deze optie niet gecombineerd kunnen worden met getinte ruiten)

Iemand die kan helpen ?

Of is er ergens een site zoals er www.fan-galerie.de is voor mercedes maar dan voor audi ?

Comment

Verdomme, ik ben weer verliefd op mijn kar! Ik weet niet of dat goed is.
              Humping the tailpipe can be very "exhausting"
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Superbeveiliging voor audi TT op de markt!

Comment

• Betrekkelijk vet:

Is misschien al gepost maar ik volg dit topic niet constant.

Comment

• Logo er terug op vanachter, Porsche velgen weg en het is vet. Ledjes weg en het is super vet
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Tijdje terug:
                      Zoooooooooo vet

Comment

• Rijdt goed!

Dat spel heeft zelfs 7 versnellingen

Wel diesel

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik vind het echt een knap ding...
                          Droomkar zou zijn: dit met 3.0 compressor in het donkerblauw met bruin leder...

Comment

• In de buurt rijdt er een dergelijke mastodont rond, indrukwekkend irl.

Comment

• V12 TDI vs. M5; uiteraard wint de M5, maar ik vind het toch zeer straf dat de Q7 met z'n 800kg meer er niet echt wordt afgereden.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Herkenbaar, maar dan ist toch goed dat je er af en toe weer ff verliefd op bent? Waarom denk je dat de A4 niet helemaal je type is misschien?
                                Ik kan dat eigenlijk vrij moeilijk zeggen. Soms heb ik echter het gevoel dat ik misschien toch beter iets anders gekocht had. Waar ik mij bijvoorbeeld gigantisch aan erger, is het feit dat ik bij vochtig weer de eerste 2 versnellingen praktisch niet kan gebruiken. Ok, je kan je daaraan aanpassen en dat doe ik ook zo veel mogelijk, maar toch vind ik het storend.

Comment

• OKé een vraagje voor de kenners:

Mijn schoonfamilie is beetje aan de gierige kant en ze vinden de auto de meest waardeloze investering die er maar kan zijn, en daarom willen ze eraan niet véél geld uitgeven.

Mijn schoonbroer zegt tegen schoonpa welke goedkope auto is degelijk van kwaliteit? Ford, hyundai, suzuki, skoda???

Wel zegt m'n schoonpa pak best skoda dat is dezelfde mechaniek als VW en audi...

ik lach me daar zot, kzeg zelfde mechaniek als audi t'zal wel.. wel zegt ie zeker weten allemaal van dezelfde lijnen....

Ik heb een Audi A4 avant 2.7tdi s-line in bestelling, m'n schoonbroer skoda octavia 2.0tdi(denk ik) en m'n schoonvader zegt net dezelfde auto enkel prijs verschilt en de kracht vd. motor aangezien de mijne ne 6V is en de zijne ne 4V.

Idd prijs verschilt mijne meer dan 50.000 de zijne nog geen 18.000.

Nu mijn vraag of er wel degelijk dezelfde stukken in mijne auto zullen zitten als in zijn skoda bakske?

Comment

• Zou je het erg vinden mocht je A4 onderdelen delen met een Skoda?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Zou je het erg vinden mocht je A4 onderdelen delen met een Skoda?
                                      JA, ik betaal meer dan dubbel...
                                      Last edited by Schnippy; 27/10/2009, 09:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                        JA, ik betaald meer dan dubbel...
                                        Stiekem ga jij toch teleurgesteld zijn dan... Al moet het wel genuanceerd worden. Zo heb je de Seat Exeo. Die auto is nog maar pas uit en staat op het chassis van de A4, wel de A4 B6, een auto van 8 jaar terug. Het is dus niet zo dat die Skoda krak dezelfde auto zal zijn, maar er zullen sowieso stukken gebruikt worden die hetzelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                          JA, ik betaald meer dan dubbel...
                                          Het sublieme van een premium segment. Hoe duurder ge uwen brol verkoopt, hoe liever de mensen het kopen

Die Skoda deelt inderdaad spullen met uw A4, maar het zullen er niet veel zijn. Hij deelt meer spullen met de vorige versie A4. Maar die werd een tijdje geleden voor evenveel geld verkocht. Dusjah.

Wat wel een feit is, is dat de audi's beter afgewerkt worden, betere kwaliteit interieurdelen etc. krijgen. Wat natuurlijk geheel gecompenseerd wordt door het feit dat de Skoda met doorontwikkelde onderdelen rondrijd, en dus per definitie betrouwbaarder zal zijn dan de Audi. Audi en VW hebben namelijk het testwerk gedaan

Edit: Zeg tegen je schoonbroer dat hij blij moet zijn. Jij bent zijn volgende Skoda aan het testrijden...
                                          Last edited by ; 27/10/2009, 08:41.

Comment

Working...
                                          X