Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten

Edit: Zeg tegen je schoonbroer dat hij blij moet zijn. Jij bent zijn volgende Skoda aan het testrijden...
    Ah daarmee kan ik dus wel leven, ma m'n schoonvader meende dus echt dat bijna alles t'zelfde was: ramen, deurklinken, remmen, dashbord, airbags, stoffen vloer-en dak, versnellingspook, enz..

Ben al blij dat het ma de volgende generatie skoda's zal zijn.

Maar ik dacht echt dat audi het meeste exclusief voor hen hield en dat er enkel gelijkenissen waren tussen skoda en VW, nuja ik ken te weinig van auto's tot nog zo blijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      JA, ik betaal meer dan dubbel...

Dat wist je toch op voorhand?

De huidige Skoda's delen zeer veel onderdelen met de vorige generatie Audi's, slechts enkele met de huidige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Dat wist je toch op voorhand?

De huidige Skoda's delen zeer veel onderdelen met de vorige generatie Audi's, slechts enkele met de huidige.

Idd ma kzou nooit me ne skode durven rondrijden bah zo'n lelijke lijn.

Comment

• Mijn pa is ook zo ene die halsstarrig blijft volhouden dat 't dashboard van een A4 niks verschilt met dat van een Octavia. Zelfs als mijn A4 en de Octavia van m'n schoonbroer naast elkaar bij hem op de oprit staan. Dat is eerder van koppigheid en ouderdom denk ik dan.

Er zijn inderdaad wel hier en daar onderdelen die gedeeld worden maar dan hebben we 't over dingen zoals gordel-slot-systeempjes, raam-mechanisme, een slotje hier of daar, een bodemplaat, etc...
          Isolatie, materiaalkeuze, afwerking: daar zit 't verschil in.

Comment

• Kan ik ergens een brochure downloaden van Audi A6 ( model 2004-2008 )?

Comment

• heeft iemand de link van de website van audi waar je kan zien hoe je wagen de fabriek heeft verlaten met welke opties enz...

Comment

• Hier wordt toch veel onzin verteld se.

Een Skoda Octavia staat op hetzelfde platform als de Golf V en de Audi A3. Tevens deelt de Octavia airco- en radiomodules met de Golf VI/Scirocco/Tiguan/etc. Qua aandrijflijn delen de Golf, Octavia en A3 heel veel, maar niet alles.

En een Audi heeft misschien wel duurdere materialen, maar de afwerkingsstandaard is bij Skoda even hoog. Of denken jullie soms dat ze een Skoda met opzet slecht in elkaar vijzen? Een VW Touareg wordt bijvoorbeeld doodleuk in een Slovaakse Skoda-fabriek gemaakt.

Maar je moet echt niet denken dat jouw Audi duizend maal "geweldiger" is dan een Skoda. Integendeel. Edit: en het is echt wel zo dat airbags, aircomodules, radiomodules, elektronica, etc etc gewoon onderling uitgewisseld worden tussen VW, Audi, Skoda en Seat. Net zoals alle onderdelen van de ophanging van bijvoorbeeld de A3, Octavia en Golf.

Comment

• De interieurafwerking in een Audi staat wel op een hoger niveau dan bij Skoda en VW, dat ontkennen is zoals ontkennen dat de aarde rond de zon draait. Het staat Skoda-lovers uiteraard vrij om dat niet te geloven.

Maar zelfs al zou het dezelfde kwaliteit zijn (quod non), dan zou ik nog liever met de A4 van Renio of Schnippy rijden dan met de Skoda. Het oog wil ook wat, nietwaar.
                  Last edited by charlesvdw; 30/10/2009, 17:59.
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Een Skoda kan er zonder problemen leuker uitzien dan een Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                      heeft iemand de link van de website van audi waar je kan zien hoe je wagen de fabriek heeft verlaten met welke opties enz...

Eerst even ingeschreven en dan je chassisnummer ingeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                        De interieurafwerking in een Audi staat wel op een hoger niveau dan bij Skoda en VW, dat ontkennen is zoals ontkennen dat de aarde rond de zon draait. Het staat Skoda-lovers uiteraard vrij om dat niet te geloven.

Maar zelfs al zou het dezelfde kwaliteit zijn (quod non), dan zou ik nog liever met de A4 van Renio of Schnippy rijden dan met de Skoda. Het oog wil ook wat, nietwaar.
                        De materialen zijn anders, maar de productiekwaliteit is gelijk. Of denk jij dat schroeven in een Skoda minder vast worden gedraaid dan in een Skoda?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                          De materialen zijn anders, maar de productiekwaliteit is gelijk. Of denk jij dat schroeven in een Skoda minder vast worden gedraaid dan in een Skoda?
                          Dat lijkt me moeilijk.

Comment

• I Love My Car, alhoewel ik een chipke overweeg..

Comment

• 't Is dan ook een prachtig ding!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                't Is dan ook een prachtig ding!
                                Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Stiekem ga jij toch teleurgesteld zijn dan... Al moet het wel genuanceerd worden. Zo heb je de Seat Exeo. Die auto is nog maar pas uit en staat op het chassis van de A4, wel de A4 B6, een auto van 8 jaar terug. Het is dus niet zo dat die Skoda krak dezelfde auto zal zijn, maar er zullen sowieso stukken gebruikt worden die hetzelfde zijn.
                                  Ik weet niet op welk chassis de seat exeo staat maar ik denk eerder de B7 aangezien buiten de lichten en enkele andere aanpassingen hij er krak hetzelfde uitziet. Of bedoel je toch B6 omdat de B7 eigenlijk een door ontwikkeling is van de b6 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Een Skoda kan er zonder problemen leuker uitzien dan een Audi.

Comment

• B7 is een nieuw model!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        B7 is een nieuw model!!

Zo gauw ik het bericht van Pablo las wist ik dat gij ging reageren

En het is maar een facelift.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                          Ik weet niet op welk chassis de seat exeo staat maar ik denk eerder de B7 aangezien buiten de lichten en enkele andere aanpassingen hij er krak hetzelfde uitziet. Of bedoel je toch B6 omdat de B7 eigenlijk een door ontwikkeling is van de b6 ?
                                          Een kameraad van mij werkt bij Seat en die heeft mij verteld dat dat hetzelfde chassis is als de mijne. Nu, een B7 heeft hetzelfde chassis als een B6, zeker? Voor een stomme facelift gaat men toch geen nieuw chassis ontwikkelen

Comment

Working...
                                          X