Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    B7 is een nieuw model!!

Ja maar toch niet helemaal nieuw ontwikkelt, een soort van zeer gondige facelift. Heb ik hier ergens gelezen als ik het mij goed herinner...

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Zo gauw ik het bericht van Pablo las wist ik dat gij ging reageren

En het is maar een facelift.
    Ik denk/dacht dat het zoiets was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
      Een kameraad van mij werkt bij Seat en die heeft mij verteld dat dat hetzelfde chassis is als de mijne. Nu, een B7 heeft hetzelfde chassis als een B6, zeker? Voor een stomme facelift gaat men toch geen nieuw chassis ontwikkelen
      Ja daarom maar ik ging gewoon op het zicht af, is net een B7 die exeo

Comment

• Wat is de naam van deze velg?

Welke velg vinden jullie het knapst onder een A6 C6 (prefacelift)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten

Wat is de naam van deze velg?

Welke velg vinden jullie het knapst onder een A6 C6 (prefacelift)?
          Geen idee van de naam van die velg.

Mijn schoonpa heeft deze onder zijn A6 (Berline) liggen, vind ik persoonlijk wel geslaagd;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten

Wat is de naam van deze velg?
            S8 Doppelspeiche.

Comment

• als je een A4 configureert zonder navigatie, heb je dan ook dat kleurendisplay bovenaan voor radio en CD/MP3?
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Idd ma kzou nooit me ne skode durven rondrijden bah zo'n lelijke lijn.
                Dus jij gaat achter een paar jaar nooit meer met je huidige Audi durven rondrijden?

Comment

• Goh, zo'n lelijke lijn... De nieuwe Superb vind ik ook niet knap, maar de vorige Superb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Dus jij gaat achter een paar jaar nooit meer met je huidige Audi durven rondrijden?
                    Amai niveau wi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                      Heb jij echt zo'n klein pietje dat je enkel met jouw Audi kan opscheppen?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                als je een A4 configureert zonder navigatie, heb je dan ook dat kleurendisplay bovenaan voor radio en CD/MP3?
                                Daarvoor moet je dan 'Radio Concert' als optie aanvinken en eventueel de optie 'boordcomputer in kleur' ook

Comment

• Over de B6 gesproken. Hier een foto van een goede kennis van me. Een echt pracht exemplaar ...

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Dat is die vette A4 vanop de RS-meeting van vorig jaar

Comment

• Iemand foto's van een Audi A4 B6 S-line sedan in Sprint-Blue? Geen idee of dat het kleur is, maar dat redelijk licht blauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                        De materialen zijn anders, maar de productiekwaliteit is gelijk. Of denk jij dat schroeven in een Skoda minder vast worden gedraaid dan in een Skoda?
                                        De productiekwaliteit is niet gelijk, en dat heeft niets te maken met het minder vast schroeven of dergelijke. Wel met hoe er met de dingen omgegaan wordt, aan welke vereisten dat de materialen moeten voldoen, de tests die ze moeten doorstaan, .. En die materialen zijn echt wel beter bij een Audi, al is alles binnen de VW familie heel goed materiaal. Maar zelf aan de top is er onderscheid hé Ik ben zelf niet de man om dat op technisch vlak volledig uit de doeken te doen, maar mijn vader werkt al 30 jaar in Vorst en heeft al vanalles op de band zien passeren, en het verschil is er gewoon of je dat nu wil of niet. Maar zoals gezegd, de testen die een Audi moeten doorstaan zijn strenger dan bij een VW, en die zijn dan op zich weer strenger dan bij een Skoda / Seat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                          Heb jij echt zo'n klein pietje dat je enkel met jouw Audi kan opscheppen?
                                          Kerel moest ik willen opscheppen dan koop ik ne bentley ik kan het maar doe het niet gewoonweg omdat ik devreden ben met een wagen zoals audi, enja idd in mijn ogen is een audi véél meer dan een skoda.

Het feit dat ge over m'n dick begint toont aan dat ge laaggeschoold en wss nog niet afgestudeerd zijt of mss ga je werken met leercontract maar volwassen mensen houden het beschaafder.

Comment

Working...
                                          X