Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
    Heb jij echt zo'n klein pietje dat je enkel met jouw Audi kan opscheppen?
    Kerel moest ik willen opscheppen dan koop ik ne bentley ik kan het mij permiteren, maar doe het niet gewoonweg omdat ik tevreden ben met een wagen zoals audi, enja idd in mijn ogen is een audi véél meer dan een skoda.

Het feit dat ge over m'n dick begint toont aan dat ge laag-geschoold en wss nog niet afgestudeerd zijt of mss ga je werken met leercontract maar volwassen mensen houden het beschaafder.
    Last edited by Schnippy; 02/11/2009, 10:35.

Comment

• Laten we het een beetje deftig houden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Iemand foto's van een Audi A4 B6 S-line sedan in Sprint-Blue? Geen idee of dat het kleur is, maar dat redelijk licht blauw.
        Bedoel je deze kleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Kerel moest ik willen opscheppen dan koop ik ne bentley ik kan het mij permiteren, maar doe het niet gewoonweg omdat ik devreden ben met een wagen zoals audi, enja idd in mijn ogen is een audi véél meer dan een skoda.

Het feit dat ge over m'n dick begint toont aan dat ge laag-geschoold en wss nog niet afgestudeerd zijt of mss ga je werken met leercontract maar volwassen mensen houden het beschaafder.

beetje tegenstrijdig, niet?

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Pff ne 2de hands, vind da toch ma niks hoor, je hebt nooit de opties die je echt zou willen en de kleurcombinatie zou je ook al moeten bevallen. Nee niks voor mij, ik koop liever ne goedkopere wagen die ik me dan wel zou kunne permiteren.
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

Ahnee he, liever ne nieuwe Audi dan nen okkazie Bentley

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
              Kerel moest ik willen opscheppen dan koop ik ne bentley ik kan het mij permiteren, maar doe het niet gewoonweg omdat ik devreden ben met een wagen zoals audi, enja idd in mijn ogen is een audi véél meer dan een skoda.

Misschien kan die laaggeschoolde of nog niet afgestudeerde kerel(weet niet wat hij doet) wel zonder fouten typen. Voor de rest vind ik het onnozel om te beweren dat Audi massa's beter zou zijn dan Skoda. Vertel mij eens waarom het leder van het zitvlak van mijn bestuurdersstoel op sommige plaatsen te fel is afgesleten na 'ocharme' 159k km?

Volgendje vraagje: Hoe komt het dat het interieur van mijn A4 kraakt? Soms waan ik me terug in mijn Peugeot 306. Dat kraakje zit immers in de achterste zetel, begin het maar eens weg te halen.

Nu we toch ineens bezig zijn, de radio doet soms ook zijn eigen willetje.

Maar ergens heb je wel gelijk, zolang het maar een Audi is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                Volgendje vraagje: Hoe komt het dat het interieur van mijn A4 kraakt? )
                omdat jij met een huidige Skoda rond rijdt
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

omdat jij met een huidige Skoda rond rijdt

Comment

Vertel mij eens waarom het leder van het zitvlak van mijn bestuurdersstoel op sommige plaatsen te fel is afgesleten na 'ocharme' 159k km?

Volgendje vraagje: Hoe komt het dat het interieur van mijn A4 kraakt? Soms waan ik me terug in mijn Peugeot 306. Dat kraakje zit immers in de achterste zetel, begin het maar eens weg te halen.

Nu we toch ineens bezig zijn, de radio doet soms ook zijn eigen willetje.
                    Omdat je hem van een turk gekocht hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                      Omdat je hem van een turk gekocht hebt.
                      Dat is een beetje onzin, niet waar?

Comment

Lol ge haalt dingen uit verschillende topics...

Ik stelde me in de plaats van die persoon die twijfelde tussen de A4 3.0tdi en de S4, hij vond het verbruik erg hoog van de S4 ten opzichte van de 3.0tdi , toen stelde iemand voor om dan een S4 2dehands te kope zodat hij het verschil in prijs zo in verbruik terug had, toen reageerde ik idd zoals je verkondigde en ik stelde me dus in zijn plaats.

Trouwens mijne audi komt binnen deze of volgende week =

Comment

Dat is een beetje onzin, niet waar?
                          sorry. Ik zal er volgende keer een smiley bijzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                            sorry. Ik zal er volgende keer een smiley bijzetten
                            Dat is goed, ik ook dan Nee, ik wist wel dat je dat niet meende, ik weet immers dat jij door dergelijke uitspraken een grappige situatie tot stand wil brengen, niet waar?

Comment

Bedoel je deze kleur?

Nee, het is redelijk donker blauw.

Comment

Geen idee of dat het kleur is, maar dat redelijk licht blauw.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Nee, het is redelijk donker blauw.
                                Wat zal het nu zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Wat zal het nu zijn?
                                  Ahbon, donker dus

Dit blauw dus

Comment

Ahbon, donker dus

Dit blauw dus
                                    Dik hok zeg, alleen de zijschorten storen mij wat.

Comment

• Men gaat gewoon de mist in door te zeggen dat een Skoda een oude generatie Audi is. Buiten het eerste model Superb heeft Skoda nog nooit een model overgenomen en er een Skodalogo opgeplakt. Seat doet dit nu bijvoorbeeld wel met haar Exeo.

De Octavia I deelde haar ophanging met de Golf IV en de Octavia II met de Golf V. Net zoals de Fabia gelijkloopt met de polo en de Superb nu de ophanging deelt met de huidige generatie Passat.

En aan diegene die een vader bij Vorst heeft werken: Ik geloof je op je woord, maar ik weet zelf (heel goed zelfs) dat er aan Audi's een massa problemen komen die niet aan een Skoda/VW komen. En dan wordt er gezegd door sommigen dat de productiekwaliteit bij Audi's beter is dan bij Skoda's. Mja, 't zal dan wel zeker.

Edit: let wel, ik beweer niet dat Audi's slechte auto's zijn he. Maar ik vind het gewoon misplaatst dat mensen zoals Schnippy in de waan worden gelaten dat hun Audi oppermachtig is en tien jaar voorstaat op de Skoda van de buurman. En die vlieger gaat helaas niét op!
                                      Last edited by ; 02/11/2009, 17:44.

Comment

• Maakt het echt zoveel uit?

Comment

Ahbon, donker dus

Dit blauw dus

Noemt dat niet Sprintblau?

Comment

Working...
                                          X