Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
    Nu mijn vraag of er wel degelijk dezelfde stukken in mijne auto zullen zitten als in zijn skoda bakske?
    Gelukkig heb je geen Passat gekocht, anders was de helft van je interieur hetzelfde als bij de Octavia.
    Ik kom uit een Passat en heb nu een Octavia - een massa knoppen zijn identiek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Een Skoda kan er zonder problemen leuker uitzien dan een Audi.
      Velen hebben blijkbaar schrik om buiten te komen met een Skoda . Binnen mijn leasingbudget kon ik een A4, een Passat, een Octavia bestellen (om het in de VAG-groep te houden).
      Ik ben Audi-liefhebber, maar kon het niet over mijn hart krijgen om 1000km/ week rond te bollen in een kaalgeplukte kar. Een Passat had ik net gehad (met regelmatig problemen) en door de dalende 2de handsprijzen moest ik zelf opleggen om met een Passat te mogen rijden. Ben dus voor de Octavia gegaan en heb het mij nog niet beklaagd: zeer degelijk afgewerkt, alles er op en eraan en binnen budget gebleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Velen hebben blijkbaar schrik om buiten te komen met een Skoda . Binnen mijn leasingbudget kon ik een A4, een Passat, een Octavia bestellen (om het in de VAG-groep te houden).
        Ik ben Audi-liefhebber, maar kon het niet over mijn hart krijgen om 1000km/ week rond te bollen in een kaalgeplukte kar. Een Passat had ik net gehad (met regelmatig problemen) en door de dalende 2de handsprijzen moest ik zelf opleggen om met een Passat te mogen rijden. Ben dus voor de Octavia gegaan en heb het mij nog niet beklaagd: zeer degelijk afgewerkt, alles er op en eraan en binnen budget gebleven...
        Met een vast leasebudget zou ik net hetzelfde gedaan hebben.
        Gelukkig kan ik mijn autobudget zelf bepalen
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Gelukkig heb je geen Passat gekocht, anders was de helft van je interieur hetzelfde als bij de Octavia.
          Ik kom uit een Passat en heb nu een Octavia - een massa knoppen zijn identiek!
          Prijsverschil tussen passat en skoda is toch al beperkter waardoor ik er dan ook minder problemen mee zou hebben

Comment

• Foto getrokken in Darp (Drenthe)

Comment

• Dikke foto van een dikke kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Prijsverschil tussen passat en skoda is toch al beperkter waardoor ik er dan ook minder problemen mee zou hebben
                Zo goedkoop is een Passat de dag van vandaag niet meer.

Comment

• Klein vraagje: Een collega van mij gaat een nieuwe wagen kopen, een Audi A4 avant. Met de opties die hij neemt, gaat hij zo geen 'haaievinneke' op zijn dak hebben. Is dat iets dat je apart kan bestellen bij Audi zelf, of moet je dat after market kopen?

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                    Klein vraagje: Een collega van mij gaat een nieuwe wagen kopen, een Audi A4 avant. Met de opties die hij neemt, gaat hij zo geen 'haaievinneke' op zijn dak hebben. Is dat iets dat je apart kan bestellen bij Audi zelf, of moet je dat after market kopen?

Thx

Ik denk dat het in combinatie is met het navigatiesysteem...

Comment

• Het is in combinatie met het bluetooth systeem.
                      AutoMinded.be

Comment

• Haaievin

Het is idd in combinatie met de bluetooth optie...

Maar zou je een dergelijke haaievin niet in het magazijn van een audi dealer kunnen bestellen ( eventueel zonder connectors in - lees geen electronica ) en laten monteren door de garage ?
                        Audi A6 Avant 2.0 tdie - Avonturienblauw - 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten

Maar zou je een dergelijke haaievin niet in het magazijn van een audi dealer kunnen bestellen ( eventueel zonder connectors in - lees geen electronica ) en laten monteren door de garage ?
                          Je zal dan genoeg betalen voor een "leeg" vinnetje

Comment

• Ik kan me dat eigenlijk wel voorstellen. Zo met een vinnetje is wel een stuk knapper!
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk Berichten
                              Klein vraagje: Een collega van mij gaat een nieuwe wagen kopen, een Audi A4 avant. Met de opties die hij neemt, gaat hij zo geen 'haaievinneke' op zijn dak hebben. Is dat iets dat je apart kan bestellen bij Audi zelf, of moet je dat after market kopen?

Thx
                              Waarom zou je zo'n haaievin willen op je dak?

Comment

• Om te doen of je toch die opties hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Om te doen of je toch die opties hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ik vind dat lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                      Het is in combinatie met het bluetooth systeem.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door rolelael Bekijk Berichten

Mis, het heeft met de navigatie te maken. Ik heb geen blauwe tanden en toch een vin.

Btw: waarom in hemels naam zo'n vin op uw dak willen zetten als het niet nodig is? Dat begrijp ik nu niet se... De looks... komaan serieus blijven hé. Koop u een stel mooie velgen in de plaats, daarmee bepaal je de look van je wagen... dzjeezes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Ik vind dat lelijk
                                        Ik ben eigenlijk heel blij dat ik dat niet heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Die mens vindt dat nu eenmaal mooi. Het zijn in mijn ogen ook dure details, maar smaken verschillen nu eenmaal ...

Comment

Working...
                                          X